Aprilmammor 2005 [tråd 12]
Jojja<< åh nej inte vattkoppor, inget kul.
Värkarna försvann igen. Haft grym mensvärk hela natten och imorse släppt en stor slemis. Usch!
Jojja<< åh nej inte vattkoppor, inget kul.
Värkarna försvann igen. Haft grym mensvärk hela natten och imorse släppt en stor slemis. Usch!
Men är han dålig igen lillkillen! Ska han aldrig få vara frisk och kry, stackarn.
JAS VAd kul med bio äntligen. Kul!!!
Funderade på detta med vattkoppor när det gick på jobbet. Att ta med W och smitta henne, men tänkte att det var bättre att vänta tills nästa barn också kan få det. och är lite äldre.
Får ha W och sur gubbe hemma idag, Åhhhh vad skönt att få vila inför förlossningen som jag tror kommer starta under dagen. HAr en del onda värka igen nu fast jag har panodil ikroppen. W är förkyld och gubben vet jag inte vad det är med, han kan ju fan inte sova. Han ser ut som en sombie, har varit så här i flera veckor nu, jag blir knäpp. HAn är sur och grinig och klagar på allt, försökt med att få i sig rätt bra mat. Köpte vitaminer igår. Han har ju börjat träna rätt bra nu när ha inte kan vara borta och resa. Men han måste ju vara utvilad när Myran kommer annars kommer jag ju få ta allt iallafall. Jag är ju sån. KAn inte ge mig! Får snart skicka honom till läkare! Grrr gubbar!!!
JAS>> vet inte vad hon gjorde, men skönt var det inte och har kraftig mensvärk sen dess.
TAck alla för lyckönskningar!
Har ganska ont nu, med lite värkar som kommer och går som de vill fortfarande. Blev avrådd att åka på akupunkturen det kunde gå för fort då sa de och att inte gubben han med att komma dit. Så vi är hemma alla och väntar nu. W sover och jag äter nyttig Pizza lunch. Ska försöka sova en stund.
Ang sköldpaddor, vi hade det Thomas köpte 2 små 5 kronors åhhhhhh så söta. innan min tid. När jag kom med för 10 år sen var de 10 cm i diameter och när vi tog bort dem efter några år, Så var de nästan 15-20 cm i diameter. Kolla hur stora de KAN bli. Dessa som Thomas köpte kunde bli ca 30 sm stora och kunde leva i hur länge som helst. Gulkindad sköldpadda, lever i vatten och på land tror vi att de hette. Annars är det ju väldigt praktiskt med sköldpaddor. De gör inte så mycket väsen av sig. men det rär ju inget att gosa med precis heller!
Har mobilnummer till några av er! Så ni får vara allerta!
Ja vi får se vad det är. Min pappa ringde nyss och undrade vad det hade blivit för något, ingenting blev ju svaret. Pratar inte så ofta med honom. Pappa är ju pappa till 5 barn och frågade om vi gjort ringtestet, nej det har vi inte. Ha sa att det stämt varje gång för honom. Så jag var ju tvungen att testa. Pappa gissade på en pojke iallafall. Men testet visar tjej. Då svarde ha då blir de det!
Ja ja. Har varit lite lugnt en stund , men känner när jag sätter mig ner att detr blir mera. KAn behöva den där knuffen DINK!
Jojja>> ja ha den laddad. Kul med ny kamera. Vattkoppor då har de blivitr smittade av samma iallafall. SKönt att slippa vabba.
JAS>> har också gått och sjungit på den låten en stund idag. hi hi!
Det går när som helst sitter i soffan framför tv resten av kvällen. TAck!!!