Aprilmammor 2005 [tråd 12]
Bessie: Du har ju typ rätt många unga tjejers drömjobb...
Emejo: tack för inspirationen at köpa cider, jättegott ju
Fast jag vet att jag rätt snart blir trött på det, är egentligen för sött för min smak.
Bessie: Du har ju typ rätt många unga tjejers drömjobb...
Emejo: tack för inspirationen at köpa cider, jättegott ju
Fast jag vet att jag rätt snart blir trött på det, är egentligen för sött för min smak.
Godmorgon!
Sitter och löser melodikrysset. Ungarna har fått sitt lördagsgodis så dom håller sig lugna en liten stund iaf. Sen ska jag försöka få kolla på skidskytteVM innan vi åker iväg en liten sväng. Ska göra ett ärende åt Jimmy och så ska jag inhandla lite god frukt som jag kan mumsa på till schlagern ikväll ![]()
jojja: Ja, verkligen! Men du tippade ju Sjögren till final... Förstår dock inte det bra i sussi tappers låt, velvet var mycket bättre!
Bessie: Våra flytade ihop för ett år sen, straxt innan Alma fyllde två. Dom sover mycket bättre ihop än vad dom gjorde innan ![]()
jojja: Har en du kan få låna inatt. Han lär inte sova många minuter, har nåt i magen som gör att han vaknar och gallskriker en gång i kvarten eller så. Fast nyss bytte jag en extrem bajsblöja med typ diarré så jag hoppas att det släpper nu...
Nu har jag bloggat lite om kvällens melodifestival. E har sovit en timma, undrar om det faktskt var så att det var lite för mycket i magen helt enkelt...
just ja, bloggade inte på fl utan på min andra blogg, www.tinnaninna.blogg.se
Nånstans från mitten av juli till mitten av augusti typ... Vet inte om vi ska klämma in en 10 dar i kroatien, får se lite. Måste iaf måla huset som prio ett....
Godmorgon!
E har sovit hela natten som tur är. Dock har Jakob och Alma krånglat massa, fast inte samtidigt. Så jag har inte fått många timmars sammanhängande sömn.
Jag undrar om E hade nån bacill i magen igår för jag mår ungefär likadant idag, gasig och illamående. Emellanåt mår jag hur bra som helst och sen mår jag dåligt en stund och vill bara ligga ner. Mamma hämtade barnen nyss så nu ska jag ligga i soffan och titta på vintersport och vila. Försöker äta lite filmjölk också.
tv-tittande: Dom kollar på mornarna när föräldrarna inte orkar gå upp. Sen kolar Jakob på bolibompa varje dag, Alma kollar om det är Nicke Nyfiken, Fem myror eller Lilla prinsessan.
Dom spelar en del dator, Kalle Kunskap, Blixten och Pettson. Ibland spelar dom Dora och ryggsäcksäventyret också. Oftast sitter dom tillsammans och hjälps åt men ibland spelar dom en och en också.