tinna skrev 2008-02-13 16:18:47 följande:
Nu är vi hemma efter att ha varit på sjukhuset och hälsat på. Han var lite piggare idag och orkade t o m skrata lite när Jakob & Alma busade med honom. Men dom vet ännu inte riktigt vad det är för fel, det dom är mest inne på nu är att det är en kombination av Rota-virus och glutenintolerans. Men dom ska göra fler prover. Så Jimmy och E stannar tills imorgon. Alternativet var att åka hem ikväll och tillbaka imorgon och det är ändå 6 mil enkel väg så det kändes likabra att stanna kvar. Efter att ha varit på sjukhuset åkte vi till ikea och käkade. Handlade endast två tallrikar, helt otroligt lite!! Jakob var mycket glad för han fick gå på Småland/Leklandet. Alma var lite surare för att inte hon fick följa med men jag lovade att hon skulle få följa med nästa gång. Så nu får inte Jakob heller gå dit på nån månad...
Jobbigt med E, man är ju lite orolig för honom, kan bara tänka mig hur ni känner det. Usch! Det med IKEA leklandet, är efterlängtat här också, WHima vill det, i och för sig hon är ju större än sin kusin i växte som är 3,5 så det skulle säkert funka även nu.
Imorgon har vi ingen förskola, så det är lite kompicerat om vi skulle få barn nu. Min svägerska och hennes man som ska ha henne har ju barnen i skola/förskola på dagtid , så de måste lämna henne hos farfar imorgon, om det blir något, sen är svägerskan bortrest i jobbet tills på fredag kväll. Så de är nog glada om det blir till helgen. Plus att svågern har legat i influensa i 3 dagar, men mår bättre och ska jobba imorgon. ja ja! det löser vi då.
Nk80>> ja här har väskan varit färdig i MÅNGA veckor nu! Du ska se du kommer få barn före mig!