Inlägg från: Malin K F |Visa alla inlägg
  • Malin K F

Aprilmammor 2005 [tråd 12]

Tack NK80>> ja det är inget roligt nu! Nu idag och de snaste dagarna gör VERKLIGEN ONT!

Mariiee>> 29/8 blir allt en väldigt lång graviditet det. Så länge hoppas jag att du slipper gå.

För mig är väl ABSOLUT sista dagen den 28/2. Men jag hoppas verkligen inte det för vare sig mig eller Thomas jobb. I och med att han inte kan resa nn så måste han ju skjuta allt på framtiden och ju längre vi får vänta ju mer resor får han ju längre fram. SÅ var det ju när vi fick W. Han var bara hemma 5 pappadagar och sen reste han resten av maj och hela juni. efter det. Så vill jag ju heller inte ha det!

Tinna>> skönt att få hem E. Lycka till med förberedelserna med dopet. Jacob är på allmänförskoleplats då eftersom han inte får vara där lovdagar!

Emejo>> hur går det med sovrummet? Ha en kul kväll med tjejerna!

Själva ska vi äta hämtmat ikväll.

Bankbesöket gick bra. Inga problem att låna till våra projekt, husvärdet har ju stigit.

Mamma till Whilma o5o5o9+ syskon i magen bf o8o2o7
  • Malin K F

NK80>> det är inte roligt med hund alltid. Men de växer till sig och slutar med sånt men det kan ta många år. Vi kämpade med våran i 3 år tror jag innan hon slutade äta upp mina skor.

• Malin K F

Dink>> gratulera sambon. Envis, ja jag vet inte vart den fått det ifrån. ;.) Men jag har ju i bakhuvudet, Malin du och mamma är så OTROLIGT lika, hon gick över 12 dagar med dig och jag 13 med W. Sen gick hon över 10 dagar med lillbrorsan. Det blir på söndag det. Men man hoppas ju inte på det. Men att inte få sova på nätterna gör ju inte att man kan ladda för förlssningen. Snarare tvärtom. Men ikväll är det akupunktur igen. Den ska få kämpa iallafall för att få stanna.

Syster>> usch då, ingen höjdare. Det som är så skönt utan.

Jas>> Åh vad trevligt med badhuset.

• Malin K F

Skickar en extra stor kram, du verkar behöva det!

systeryster80 skrev 2008-02-14 16:04:27 följande:
    tinna--> Ja, det har med förhållandet att göra, orkar inte förklara just nu...
  • Malin K F

God morgon!

Jojja>> GRATTIS till tjänsten, då blir det bebisverkstad till sommaren nu då?

Emejo>> vad jobbigt att inte riktigt veta vad det är. Hoppas det känns lite bättre när du träffar mannen ikväll. Även om det är hos kompisar. Med våran schäfer hade vi otroligt mycket träning med. HUA. varje dag, varje dag. Massor med nej träning. Hon fick inte gå in i vårat vardagsrum, vi gjorde ungefär som ni, la in massor med godis där för att locka henne och sen skrika NEJ. när hon försökte, men det var ju ett projekt vi höll på med i säker 6 månader innan det funkade helt.

NK>> Tycker ni ska söka och gå någon dressyr kurs. Många gånger när en hund gör såna där dumma grejer är det ju för att de har tråkigt

Jas>> så en tur till bade idag med. Kul! Snart får du simhud mellan tårna.

Tinna>> vad skönt med Es mage att den äntligen är bättre. Då kan ni köra dop nu då. Mycket förberedelser?

Syster>> hoppas det är en bättre dag idag.

Helene>> vad fina de var. VAd fick du betala?

• Malin K F

JAS>> Vi var på spöket laban spökdags när den hade premiär. Tror hon skulle fixa en sån lång film också.

NK80>> bushund. Skönt att Colin sover i sin säng ,W kom kl 12 inatt, då hade redan maken flyttat ner till gästrummet då det finns spöken i vårt sovrum som snarkar så förfärligt!  Så hon har knuffat på bara mig inatt!

Fortsätt med att försöka få Colin blöjfri, det är så himla skönt. Whilma har bara det när hon sover.

Nej måste upp till någon som har svårt att somna, sitter nog och leker låter det som.

• Malin K F

Jas>> skrattar åt Erik och brandmannen. Visst är det så!

Mariiee>> Akupunkturen har hjälpt med foglossningen, och med att ge mig mer värkar men inte med att sätta igång det. Fast det gör det ju bara om jag är mogen öfr det, SÅ jag är väl inte det då. Annars hade det ju blivit en bebis förlänge sen. HAr ju fått 8 doser med igångsättningsnålar.

Jas igen, kul med bio, det är så mysigt att gå och göra något sånt tillsammans med familjen allihopa.

• Malin K F

Så kan det bli ibland!!! Tråkigt

jasminen skrev 2008-02-15 16:36:37 följande:
    Fasens skitungar!!Det blev ingen bio för två herrar har inte gjort nåt annat än bråkat sen Erik kom hem,de slåss,ropar,slänger runt sig,förstör,slåss mera mm mm så med sånt beteende gör man inget skoj
  • Malin K F

Nu kanske det är DAX. Haft värkar hos kompisarna i 3 h nu.Precis kommit hem så vi får se vart de tar vägen, mer eller mindre!

kram Vi ses!!!!

• Malin K F

Sk.....tunge! den bara luras hela tiden. Hade värkar 1 h till ungefär sen somnade jag. Har vaknat av och till inatt av att jag haft värkar lite sporadiskt.

Uppe med W och kollar bompa.

Mariiee>> idag har jag bf+9.

NK80>> hoppas det känns bättre idag!

Svar på tråden Aprilmammor 2005 [tråd 12]