• myran82

Vad tjänar man på MAX?

Har blivit kallad till interjuv (vet inte om det stavas så) i morgon. Kan erkänna att jag inte vill steka hamburgare... men var tvungen att söka jobbet enligt arbetsförmedlingen.

Anledningarna till att jag inte vill jobba där är att dom hade anställd städpersonal till rena slavar... likså mc-donalds och burger-king.

Men nu var jag tvungen att söka och nu undrar jag vad man tjänar?

• Svar på tråden Vad tjänar man på MAX?
  • MeNoLike

de går väl efter restaurangs avtal?

Mamma till tvillingarna Maximilian & Timothy 070325
  • Rombin

jag jobbade få max få 9 år sen... å då började jag på grundlön som då låg på 57 kr timmen.... men jag jobbade oftast natt så jag hade ju OB på det...
    men det går iaf under hotell & resturangs avtalet.. =) men jag vet inte om lönerna höjts sen jag jobbade där... he he he...

lycka till då!

• Rombin

sen beror det ju på hur gammal du är å så.... dom går ju efter antal år i kassavana och ålder åxå.... den är väl typ en tia mer för varje årsvana .. å nån tia mer om man är över 20 och 25 tror jag.. =)..

• aidah

som nybörjare tjänar man 94:-/timmen..
    om man är över 20 då..

• piixelslyna
    myran82 skrev 2008-02-06 20:41:10 följande:
    94 kr/tim? 15040 kr/mån? Det är ju jättelågt!
    Vart får du högre lön, outbildad och nyanställd?

alltså, det är en helt okej lön för nyanställning.
  • Ch Belair

Ja man tjänar inte speciellt bra på sådana arbeten.

• Diorlover

94 e jäkligt rba för sånt skit jobb.. jobba på köttclownen innan å hade cirka 60 spänn i timmen. plus ob 14 kr efter kl åtta.. lixom du kan itne förvänta dig mkt...
    det e ju "restaurang" branschen. min sambo som är kock å ahr flera års erfarenhet får bara 100 kr i timmen.

Svar på tråden Vad tjänar man på MAX?