• zasata

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

Här inne diskutterar vi inte dom olika rabatterna som finns.
    Utan detta görs i så fall i tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481.html

Skriv:

vilken affärhur många gånger man kan använda denbutik eller internethur mycket rabatten är påövrigtAlltså ingen diskution här, endast länakr och tips på rabatter.TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 09:17
    Vet inte hur många gånger man kan upttadera.. men jag börjar nu..

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.lindex.se/SE/Information/InfoStart.aspx...

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481-335....://www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Clu b/0803_club_SE_kupong2.pdf

10% på internetshoppen på lindex ange kod:
    E22110

Lindex
    20% på valfri bh
    Internetkod: L28120
    Gäller tom 17/2

Lindex Shop Online
    Som ny prenumerant vill vi passa på att bjuda dig på 50 kr vid ditt nästa köp över 200 kr i Lindex Shop Online. Använd internetkoden nedan.
    Internetkod: E30150

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 17:19
    rabattkod.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-13 19:13
    Nya tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html

nya bild tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
  • Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!
  • Småkottarna
    Småkottarna skrev 2008-04-11 12:21:16 följande:
    Hur funkar den kupongen egentligen? Kan man skriva ut den många gånger eller? Ska den inte användas tillsammans med något man får när man reggar sitt nummer eller något? Hur vet dom att man reggat numret annars?
    Nähe, där gjorde jag en miss och klickade ner fönstret och klickade upp rabattkupongen igen och nu fick jag inte ta del av erbjudandet.. Gick inte fastän jag tog bort cookies.
  • LeMeNo
    Småkottarna skrev 2008-04-11 12:23:40 följande:
    Nähe, där gjorde jag en miss och klickade ner fönstret och klickade upp rabattkupongen igen och nu fick jag inte ta del av erbjudandet.. Gick inte fastän jag tog bort cookies.
    Jag gjorde precis lika!
    ♥ Mamma till Leo, Meja & Noah ♥
  • Snorky
    Småkottarna skrev 2008-04-11 12:21:16 följande:
    Hur funkar den kupongen egentligen? Kan man skriva ut den många gånger eller? Ska den inte användas tillsammans med något man får när man reggar sitt nummer eller något? Hur vet dom att man reggat numret annars?
    det går bara att skriva ut den en gång, nästa gång du trycker på länken så funkar det inte för det blir väl nån cookie på datorn eller nåt, så det är väl bara att ta bort den iofs. Men för att slippa krångla är det bara att högerklicka och spara ner kupongen så kan du skriva ut den hur många gånger som helst!
    Den används inte tillsammans med något, man får den på hemsidan när man reggar sig men det är samma kupong alla får. Dvs numret o mailen sparas i deras databas när man registrerar sig på hemsidan. De i butiken behöver ju inte veta det.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Småkottarna
    LeMeNo skrev 2008-04-11 12:24:46 följande:
    Jag gjorde precis lika!
    Fan med! Inte smart!
  • Snorky
    Småkottarna skrev 2008-04-11 12:23:40 följande:
    okej... trodde det bara var så... men du har inte nån mer dator i din omgivning. Då kan du ju öppna kupongen och spara ner den där och sen bifoga i ett mail och sen öppna o skriva ut hemma iaf!
  • Kayn

Jag sparade länken som favoriter och nu har jag testat öppna den två gånger och detfunkade, men jag sparade ändå ner den för säkerhets skull

Mamma till Wilhelm 070114
  • seSSa

kan inte jag längre.. har ingen skrivare hemma så jag stängde ner den bara o tänkte skriva ut den på jobbet på måndag.... Blir ju en ny dator i o för sig men ändå!

♂ L E Ó N ♂
  • Snorky
    seSSa skrev 2008-04-11 12:40:32 följande:
    kan inte jag längre.. har ingen skrivare hemma så jag stängde ner den bara o tänkte skriva ut den på jobbet på måndag.... Blir ju en ny dator i o för sig men ändå!
    ja, men då går det säkert på jobbet...
Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!