• zasata

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

Här inne diskutterar vi inte dom olika rabatterna som finns.
    Utan detta görs i så fall i tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481.html

Skriv:

vilken affärhur många gånger man kan använda denbutik eller internethur mycket rabatten är påövrigtAlltså ingen diskution här, endast länakr och tips på rabatter.TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 09:17
    Vet inte hur många gånger man kan upttadera.. men jag börjar nu..

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.lindex.se/SE/Information/InfoStart.aspx...

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481-335....://www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Clu b/0803_club_SE_kupong2.pdf

10% på internetshoppen på lindex ange kod:
    E22110

Lindex
    20% på valfri bh
    Internetkod: L28120
    Gäller tom 17/2

Lindex Shop Online
    Som ny prenumerant vill vi passa på att bjuda dig på 50 kr vid ditt nästa köp över 200 kr i Lindex Shop Online. Använd internetkoden nedan.
    Internetkod: E30150

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 17:19
    rabattkod.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-13 19:13
    Nya tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html

nya bild tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
  • Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!
  • Moonis
    Från Josefsson.

• 40% rabatt* på din dyraste vara!

• 30% rabatt* på resten av ditt köp! 

Erbjudandekod: 576170
  • Småkottarna
    Moonis skrev 2008-05-05 16:45:37 följande:
    Från Josefsson.? 40% rabatt* på din dyraste vara! ? 30% rabatt* på resten av ditt köp! Erbjudandekod: 576170
    Är det någon här som provat detta erbjudande? Jag har försökt och det står att erbjudandekoden är tillagd i min varukorg men det dras ingen rabatt från varorna jag lägger i korgen. Har testat med massor av grejer för att se vad det fungerar på men ingenting!
  • Småkottarna
    Småkottarna skrev 2008-05-05 20:33:47 följande:
    Är det någon här som provat detta erbjudande? Jag har försökt och det står att erbjudandekoden är tillagd i min varukorg men det dras ingen rabatt från varorna jag lägger i korgen. Har testat med massor av grejer för att se vad det fungerar på men ingenting!
    Ingen som vet vad som är fel?
  • fiffilotta
    Svar på #1363
    har du gått till kassan? jag vet att på ellos dras ingenting i varukorgen utan i kassan.
  • Hejpådig
    Småkottarna skrev 2008-05-05 20:45:58 följande:
    Ingen som vet vad som är fel?
    är ju stjärnor bakom rabatterna vilket innebär undantag, kanske dina varor är undantag?
  • Hejpådig
    Moonis skrev 2008-05-05 16:45:37 följande:
    Från Josefsson.? 40% rabatt* på din dyraste vara! ? 30% rabatt* på resten av ditt köp! Erbjudandekod: 576170
    vad innebär stjärnorna?* vad är undantag, vad gäller rabatterna för?
  • Hejpådig

hittade det själv,

* Rabatten gäller:
    ? Vid nybeställning för minst 200,- (efter avdragen rabatt)
    ? Gäller på kläder, skor, accessoarer, hemtextil, inomhusbelysning och mattor ur Josefssons vår-/sommarsortiment t o m 2008-05-19, så långt lagret räcker.
    ? Max en gång/hushåll.

Kan ej komb. med/användas för:
    ? Andra specialerbjudanden eller rabatter
    ? Redan rabatterade varor
    ? Varor ur fyndshop
    ? Varor märkta med: bara på nätet, Josefssons utmärkt/orange hörn

• Småkottarna

Nu vet jag vad som är felet. När jag klickade på informationen om rabatten och sedan vidare till kategorierna hamnar jag på ellos hemsida och inte josefssons, alltså helt andra produkter än josefssons har.. Det borde de ju se över..

Nu till ett annat problem! Adressen jag har registrerad på josefssons har jag inte haft på 4 år... Shit, det var länge sedan jag handlade från josefssons! Problemet är att det går inte att ändra sin adress! Allt annat går att ändra men inte adressen.. Väldigt märkligt!

• Tina83

nån som vet om det finns en HM -kod nu?

förutom babyklädskoden och kompensations...

supersnabbt tack!!

• Magda78
    Småkottarna skrev 2008-05-05 21:57:16 följande:
    Nu vet jag vad som är felet. När jag klickade på informationen om rabatten och sedan vidare till kategorierna hamnar jag på ellos hemsida och inte josefssons, alltså helt andra produkter än josefssons har.. Det borde de ju se över.. Nu till ett annat problem! Adressen jag har registrerad på josefssons har jag inte haft på 4 år... Shit, det var länge sedan jag handlade från josefssons! Problemet är att det går inte att ändra sin adress! Allt annat går att ändra men inte adressen.. Väldigt märkligt!
    Kanske kan du lägga in beställningen och sedan i "efterhand" ringa till kundtjänst och ändra adressen eftersom det nu inte fungerar att göra det via hemsidan. Det borde kanske vara den lättaste/smidigaste lösningen!?
  • Magda78
    Tina83 skrev 2008-05-06 13:06:26 följande:
    nån som vet om det finns en HM -kod nu? förutom babyklädskoden och kompensations...supersnabbt tack!!
    Nix, tror att det är bara dessa för tillfället... Hittar iaf ingen om/när jag letat runt lite
  • Mollymajs

Kan tipsa om att om man vill beställa nåt från Pippilotta just nu är frakten bara 3 kr. Helt ok tycker ja. Beställde ett par "foppa" tofflor i går o idag låg de i lådan. Snabba ryck
    Ingen kod behövs. Vet inte hur länge det gäller.

• Catis
    Mollymajs skrev 2008-05-06 13:21:35 följande:
    Kan tipsa om att om man vill beställa nåt från Pippilotta just nu är frakten bara 3 kr. Helt ok tycker ja. Beställde ett par "foppa" tofflor i går o idag låg de i lådan. Snabba ryck Ingen kod behövs. Vet inte hur länge det gäller.
    Tänk att det kan vara så olika när man beställer från Pippilotta. Mitt paket med 3 plagg tog 3 veckor att få. Och en hel del mail kontakt med kundservice under tiden.
  • Hummelina

Favoritar tråden.

♥ Evelina 080404 ♥
  • Småkottarna
    Catis skrev 2008-05-06 14:08:06 följande:
    Tänk att det kan vara så olika när man beställer från Pippilotta. Mitt paket med 3 plagg tog 3 veckor att få. Och en hel del mail kontakt med kundservice under tiden.
    Håller med! En gång jag handlade där gick det supersnabbt, andra gången tog det flera veckor att få paketet, lååång svarstid när jag mailade kundtjänst och dessutom skulle man få gratis bandana i paketet vilket jag inte fick. Mailade om det för typ en månad sedan, fortfarande inget svar.. Jag handlar aldrig därifrån igen, då finns det såååå många andra webshops med hundra gånger bättre service!

Magda 78: Tack för tipset! Tror jag får göra så. Tyckte det var lite konstigt att man inte kunde ändra sin adress... O jag hittade en sååå fin lampa och 40% är ju dumt att gå miste om.
Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!