• zasata

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

Här inne diskutterar vi inte dom olika rabatterna som finns.
    Utan detta görs i så fall i tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481.html

Skriv:

vilken affärhur många gånger man kan använda denbutik eller internethur mycket rabatten är påövrigtAlltså ingen diskution här, endast länakr och tips på rabatter.TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 09:17
    Vet inte hur många gånger man kan upttadera.. men jag börjar nu..

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.lindex.se/SE/Information/InfoStart.aspx...

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481-335....://www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Clu b/0803_club_SE_kupong2.pdf

10% på internetshoppen på lindex ange kod:
    E22110

Lindex
    20% på valfri bh
    Internetkod: L28120
    Gäller tom 17/2

Lindex Shop Online
    Som ny prenumerant vill vi passa på att bjuda dig på 50 kr vid ditt nästa köp över 200 kr i Lindex Shop Online. Använd internetkoden nedan.
    Internetkod: E30150

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 17:19
    rabattkod.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-13 19:13
    Nya tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html

nya bild tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
  • Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!
  • Zvartaliljan
    oxytocin skrev 2008-02-29 12:35:25 följande:
    Haléns 40% kod 1150.
    på en vara? Hur mycket måste man handla för minst för att få den?
  • oxytocin
    Bumsan80 skrev 2008-02-29 13:04:23 följande:
    försökte lägga in Haléns koden, men den fungerade inte.
    Nej, jag såg det själv nu också. Såg reklamen på en gravidsida men tydligen gäller den inte.
  • sunnanå

Vissst är det så att om man har alla olika rabattkoder så måste man använda i olika beställningar och då alltså 19 kr per order el har jag fel.

Jag var i butik och skulle handla.jag fråga om det är begränsat el om man kan använda nåra fast då ej på samma plagg och fick till svar att endast en kupong på en vara men ändå så stod det ju inte det på kupongen,konstigt.

Sen sa då hon att ja det står inte så då får vi göra så men då hon höll på att klicka in varorna så kom en annan och då fråga hon i kassan om hur är det egentligen vad som gäller och då blev det endast en per kund,tror att det var nån chef. Och så sa hon att när man använt den koden så blir den förbrukad och går alltså inte att använda mer.

Vad har ni fått för svar i era butiker.

Tydligen hade det kommit in en som hade typ 10 med sig men blev bara 1 vara ändå.

Har aldrig beställt från nätet,får väl pröva det också.

• kikkan79
    sunnanå skrev 2008-03-01 00:43:12 följande:
    Vissst är det så att om man har alla olika rabattkoder så måste man använda i olika beställningar och då alltså 19 kr per order el har jag fel.Jag var i butik och skulle handla.jag fråga om det är begränsat el om man kan använda nåra fast då ej på samma plagg och fick till svar att endast en kupong på en vara men ändå så stod det ju inte det på kupongen,konstigt.Sen sa då hon att ja det står inte så då får vi göra så men då hon höll på att klicka in varorna så kom en annan och då fråga hon i kassan om hur är det egentligen vad som gäller och då blev det endast en per kund,tror att det var nån chef. Och så sa hon att när man använt den koden så blir den förbrukad och går alltså inte att använda mer. Vad har ni fått för svar i era butiker.Tydligen hade det kommit in en som hade typ 10 med sig men blev bara 1 vara ändå.Har aldrig beställt från nätet,får väl pröva det också.
    Jag tryckte ut fem ex av den som fanns länkad långt bak i tråden. Den man fick vi mail tror jag. Kommer inte ihåg koden.
    Först vill e hon inte ta alla trots fem olika plagg men då jag påpekade att det inte stod nåt om antal så var det inga problem att registrera rabatten för henne flera gånger.
  • Snorky
    sunnanå skrev 2008-03-01 00:43:12 följande:
    Vissst är det så att om man har alla olika rabattkoder så måste man använda i olika beställningar och då alltså 19 kr per order el har jag fel.Jag var i butik och skulle handla.jag fråga om det är begränsat el om man kan använda nåra fast då ej på samma plagg och fick till svar att endast en kupong på en vara men ändå så stod det ju inte det på kupongen,konstigt.Sen sa då hon att ja det står inte så då får vi göra så men då hon höll på att klicka in varorna så kom en annan och då fråga hon i kassan om hur är det egentligen vad som gäller och då blev det endast en per kund,tror att det var nån chef. Och så sa hon att när man använt den koden så blir den förbrukad och går alltså inte att använda mer. Vad har ni fått för svar i era butiker.Tydligen hade det kommit in en som hade typ 10 med sig men blev bara 1 vara ändå.Har aldrig beställt från nätet,får väl pröva det också.
    De koder som nu var nu senast och de flesta gick ut den 28:e så kunde man använda alla rabattkoder SAMTIDIGT i EN beställning i webshopen. Det fanns 9 olika rabattkoder som gick att kombinera på en beställning! Många kunde dessutom använda de om igen i en till beställning.

I butik så är det ALLTID olika, men det brukar gälla med procentkuponger att det är en kupong per vara. När de körde 50:--kuponger så fick vissa använda två (fanns 2 st olika med olika rabattkoder o då gick det visst att ta på samma vara). Dock förstår jag ju om personalen blir lite less om man kommer med 10 st likadana utskrivna kuponger och ska handla för under ETT köp. Jag personligen skulle aldrig göra det. Då åker jag hellre in några gånger o handlar med en kupong åt gången under perioden kupongerna gäller. Däremot de 3 kupongerna jag fick i brevlådan + den utskrivna som kommit på mailen kan jag använda samtidigt. Kupongerna verkar inte registreras på kortet så att de sedan kan neka en att använda flera. Jag har hela tiden använt fler än en av de jag fått på mailen, dock vid olika köp och det har aldrig varit några problem. Dock ser jag till att göra det på ett "snyggt" sätt så man slipper skapa irritation hos personal. Tids nog kanske de tröttnar och på så sätt slutar maila ut kuponger eller på något vis registrerar det på kortet så man inte kan handla för flera??!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • obelix

Hur får man kuponger på mailen är det bara att regga sin mail adress?

Om Man betalar med lindex kortet och betalar allt då fakturan kommer är det ingen ränta då??

• leson76

Finns det några rabattkuponger/koder att använda nu?
    Precis när den 28:e passerat kommer jag på att jag behöver köpa lite regnkläder och allväderbyxor :)

• Snorky
    obelix skrev 2008-03-01 21:54:14 följande:
    Hur får man kuponger på mailen är det bara att regga sin mail adress?Om Man betalar med lindex kortet och betalar allt då fakturan kommer är det ingen ränta då??
    ja, det är bara att regga mailadressen på hemsidan vad jag har förstått
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!