• zasata

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

Här inne diskutterar vi inte dom olika rabatterna som finns.
    Utan detta görs i så fall i tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481.html

Skriv:

vilken affärhur många gånger man kan använda denbutik eller internethur mycket rabatten är påövrigtAlltså ingen diskution här, endast länakr och tips på rabatter.TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 09:17
    Vet inte hur många gånger man kan upttadera.. men jag börjar nu..

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.lindex.se/SE/Information/InfoStart.aspx...

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481-335....://www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Clu b/0803_club_SE_kupong2.pdf

10% på internetshoppen på lindex ange kod:
    E22110

Lindex
    20% på valfri bh
    Internetkod: L28120
    Gäller tom 17/2

Lindex Shop Online
    Som ny prenumerant vill vi passa på att bjuda dig på 50 kr vid ditt nästa köp över 200 kr i Lindex Shop Online. Använd internetkoden nedan.
    Internetkod: E30150

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 17:19
    rabattkod.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-13 19:13
    Nya tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html

nya bild tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
  • Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!
  • melizza

går det inte att beställa flera ggr på lindex.se och använda koderna igen eller? försöker det nu men den lägger inte in några rabatter förutom 10%....fattar ingenting

• maggan75
    melizza skrev 2008-03-28 17:36:55 följande:
    går det inte att beställa flera ggr på lindex.se och använda koderna igen eller? försöker det nu men den lägger inte in några rabatter förutom 10%....fattar ingenting
    Nä det gick inte när jag försökte häromdagen heller
  • Kayn

Jag har lyckats med samma koder fler gånger men då gjorde jag det en helg och två dagar efter varandra...om det har nån betydelse. Men det var som att dom inte hann registrera att jag använt dom en gång innan jag hann använda dom igen

• Tokfia 7

Hmm, jag beställde nu och använde koderna, jag gjorde det sist i början av veckan. Det funkade, men när jag höll på fick jag upp ett felmeddelande att ett PM skickats iväg (?!). Tänk om nån ringer och undrar vad jag fått alla koderna från... Nån annan som fått upp det?!? Blev alldeles orolig nu, ju!!

• iAnnaMaria

Nu har jag vart på Kappahl och köpt för 50 kr rabatten jag hittade i min reklam hög :D:D:D

en body för 19 kr, billigt och bra.. tack för att ni skrev så jag inte slängde den

Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!