• zasata

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

Här inne diskutterar vi inte dom olika rabatterna som finns.
    Utan detta görs i så fall i tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481.html

Skriv:

vilken affärhur många gånger man kan använda denbutik eller internethur mycket rabatten är påövrigtAlltså ingen diskution här, endast länakr och tips på rabatter.TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 09:17
    Vet inte hur många gånger man kan upttadera.. men jag börjar nu..

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.lindex.se/SE/Information/InfoStart.aspx...

50:- rabatt på lindex både i butik och internet, går att använda hur många gånger som helst så länge du harr ett lindexkort. gäller till den 15/2
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481-335....://www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Clu b/0803_club_SE_kupong2.pdf

10% på internetshoppen på lindex ange kod:
    E22110

Lindex
    20% på valfri bh
    Internetkod: L28120
    Gäller tom 17/2

Lindex Shop Online
    Som ny prenumerant vill vi passa på att bjuda dig på 50 kr vid ditt nästa köp över 200 kr i Lindex Shop Online. Använd internetkoden nedan.
    Internetkod: E30150

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-11 17:19
    rabattkod.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-13 19:13
    Nya tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html

nya bild tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
  • Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!
  • lugnåsbo
    minhalva skrev 2008-04-01 13:03:14 följande:
    lugnåsbo,jag läste det men tänkte att det kan vara annorlunda för underkläder...
    Okej kom på att du kanske inte hämtar i affären för i så fall så borde man ju kunde ta upp den o byta direkt.. men är det hemskickat så är det ju svårare är klart...
  • minhalva

Måste sääga att 30%rabatten gäller fortfarande eller funkar fortfarande...

jag handlade precis oc allting gick genom, utom 30% på barnplagg, alltså koden som gäller bara på barnplagg.

sÅ ut på nätet o shoppa ni som ville men glömde göra det innan 30:e mars...=)

• Waomi

Vilken kod?

minhalva skrev 2008-04-01 14:15:34 följande:
    Måste sääga att 30%rabatten gäller fortfarande eller funkar fortfarande...jag handlade precis oc allting gick genom, utom 30% på barnplagg, alltså koden som gäller bara på barnplagg.sÅ ut på nätet o shoppa ni som ville men glömde göra det innan 30:e mars...=)
  • Tina83

ni som har använt mer än en 50-kronors kupong på KAppahl, har ni tagit en kupong per plagg, och fått göra olika köp?

jag har fått några, och vill ju såklart använda dom men man vill ju inte stå med 5 plagg, coh göra 5 köp...men det måste man va?

• lugnåsbo
    Tina83 skrev 2008-04-01 15:02:15 följande:
    ni som har använt mer än en 50-kronors kupong på KAppahl, har ni tagit en kupong per plagg, och fått göra olika köp? jag har fått några, och vill ju såklart använda dom men man vill ju inte stå med 5 plagg, coh göra 5 köp...men det måste man va?
    Är det såna på posten som du fått alltså?
    För dom man skriver ut måste man ju handla för 200 per köp för att få rabatten..
    Jag hade nog inte kunnat med att langa fram alla, eller ja fråga kan man ju alltid göra annars hade jag gått dit en annan gång igen.
  • Snorky

precis... jag hade heller aldrig tagit fram 5 st vid ett köp... kanske 2 st åt gången och ist åkt på stan några gånger. Jag skulle känna mig urdum o det går emot mitt samvete att använda 5 st vid ett köp 

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Tina83
    lugnåsbo skrev 2008-04-01 15:06:49 följande:
    Är det såna på posten som du fått alltså?För dom man skriver ut måste man ju handla för 200 per köp för att få rabatten.. Jag hade nog inte kunnat med att langa fram alla, eller ja fråga kan man ju alltid göra annars hade jag gått dit en annan gång igen.
    jag fick med posten. jag skulle inte gå ut och in flera ggr, det e ju bara att dom gör föera olika köp
  • obelix

olika butiker olika dagar hade jag gjort om jag hade haft flera, men vi har 2 kapphal butiker i växjö, vet inte om ni har flera.

Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!