• ameena06

prematurträff tråd 4

startar då en ny tråd för våran lilla grupp. kan ju inte sluta nu när vi har haft tre tidigare.

• Svar på tråden prematurträff tråd 4
  • bumbi

hej - jag har hittat hit

Linn 060306 v.32+6 Emma 040414 v.41+3
  • ameena06

hejsan hej... jo det har jag också gjort. jag har inte varit inne på ett tag men så tänkte jag gå in och skriva lite nu på lunchen men så var tråden stängd.. så då var jag ju tvungen att starta en ny på en gång. så jag fick skriva av mig lite ändå.

hur är det med er alla då?
    Såg att det har varit skriverier om födelsedagar och träffar.. för oss är det lungare i mars än vad det är just nu,

nu är det mycket jobb.(robin har ju börjat på sitt nya eftersom han vart uppsagd siste januari) och så har jag haft mycket. sen så har det varit mycket med robins matcher och så. men nu är snart innebandyn slut.

Men jag hoppas att vi kan hitta något framöver som passar alla.

många kramar

• Filips mamma06

Hej alla!
    jag är väl den enda som är hemma nu typ. Men snart börjar jag jobba oxå. hihi
    ska bli kul o spännande!

Hoppas vi kan träffas något framöver!
    kram

Filip vårt allt
  • ameena06

Hejsan..

ja det är nog inte många som är hemma fortfarande. Eller några som har tillökning på gång.

Nu har vi lite planer för att börja göra ordning Ameena´s rum det ska bli jätteroligt. Så det blir ikea i slutet av den här månaden el början av nästa

jag tycker vi ska få till en träff också.. det var allt för länge sen.

• Filips mamma06

Jag kan när som i princip bara det är innan den 17:e mars.
    Fille börjar på dagis den 3:e mars men det är ju inte hela dagar så.
    annars finns ju helgerna.
    kram

Filip vårt allt
  • Skräpis

Låter kul med träff. Jag jobbar ju iofs men är ledig i veckorna då jag jobbar skift, så vi kan väl försöka pussla ihop ngt.

• Mamma till bröderna bus

Hej! nu har jag oxå hittat hit :) vill oxå få till en liten träff snart..

här är det snörvligt , men bara jag än sålänge. Hur är det med er andra? jag tycker att det känns som om alla är sjuka just nu. Jobbigt iaf.. Nä nu ska jag krypa till sängs så jag kanske kan må lite bättre imorgon.. ha det bra alla!!!

• ameena06

jo här är det också lite snorigt och hostigt men det är ändå under kontoll..=) inget som hon besväras av.

kan ju kolla lite framöver.. om alla skriver upp lite datum så kanske det är någon som passar för alla,

• ameena06
    Livsglädjen skrev 2008-02-16 00:40:07 följande:
    Tack för info om den nya tråden, nu är jag med här också!
    det var så lite så.. hoppas att det är bra med er
Svar på tråden prematurträff tråd 4