• ameena06

prematurträff tråd 4

startar då en ny tråd för våran lilla grupp. kan ju inte sluta nu när vi har haft tre tidigare.

• Svar på tråden prematurträff tråd 4
  • bumbi
    ISSEN skrev 2008-03-05 10:38:45 följande:
    Halloj alla! Nu har vi vart på ul och allt såg bra ut med våran lilla "groda" Det är en liten *POJKE*  Så alla Liams gammla kläder som knappt hunnit bli använda kommer till användning igen då!Hoppas allt är bra med er andra! Nu ska jag vila lite för jag sov knappt nått inatt och så gick jag upp 6! Så skönt när allt liksom släpper och man slipper vara nervös! Nu vet jag att allt ser bra ut och att Han har det bra där inne i magen! NU gäller det bara att knipa i 5 månader till så han inte tittar ut för tidigt!
    åh va kul! skönt att allt gick bra, förstår att du varit nervös
    kul med en kille till

blev du flyttad nåt med BF-datum? han har det säkert så gott i magen så han stannar 5 månader till
    Linn 060306 v.32+6 Emma 040414 v.41+3
  • ameena06

vad roligt..
    en liten pojke till.. skönt när kläderna kommer till använding igen.=)

när är bf:datumet?

med oss alla är det bara bra. Vad händer i helgen då?
    kramar till er

• ameena06

ville bara passa på att säga ett stort grattis till Linn idag på 2 års dagen..

många grattis kramar från Therese och Ameena

• ISSEN
    GRATTIS LINN!!  Stora tjejen idag!

Fick bf datum 31 juli! Har haft ont i magen hela dagen idag känns som att jag har håll ungefär och är grymt jobbigt för man oroar sig ju så jäkla mkt för allt! men det jobbigaste har nog vart att underhålla Liam när man helst vill ligga ner! Har känt bebis sparka så honom är det förhoppningsvis bra med! Ska till bm imorgon så jag får höra hjärtljud :)
  • bumbi

Linn tackar för Grattishälsningarna, hon har däckat efter tårta och presentöppning med familjen

Linn 060306 v.32+6 Emma 040414 v.41+3
  • ameena06

Grattis till pamela på födelsedagen idag=)

hoppas att du har haft en bra födelsedag och att du,bebisen,liam och danne mår bra.

MÅNGA GRATTIS KRAMAR FRÅN OSS

• ISSEN

Hej tejejer! Nu har jag inboxat de som ville komma på kalaset!  Det blir inte så många,hade funderingar ett tag att bjuda nästan alla hans vänner tom från dagis och släkt ,men det känndes bäst att ta 3-4 st vänner (med föräldrar) så hinner vi umgås lite och barnen kan leka lungt Flört Släkten kommer på sön och den är stoor så då får jag att göra! PUH  Hoppas alla kan komma, så man får se er för det va ett tag sen sist! OM någon är alergisk mot nåt kan ni hojta till innan fredag så jag vet!  Kram på er alla!

Svar på tråden prematurträff tråd 4