prematurträff tråd 4
startar då en ny tråd för våran lilla grupp. kan ju inte sluta nu när vi har haft tre tidigare.
startar då en ny tråd för våran lilla grupp. kan ju inte sluta nu när vi har haft tre tidigare.
Hoppas alla får en underbar helg!
Hoppas ni som ska på kalas hos Pamela går det riktigt kul.
Själv ska vi ha fest här hemma för mannen som blir 25 på tisdag. Blir va 15-20 personer som kommer som överraskning för sebbe.
Blir en bra "avslutning" för mig för sen på måndag börjar jag jobba igen.
ska bli så kul o längtar faktiskt!
kram på er alla
Hejsan har 2 prematurer 2,8 och 15 månader
hej!
Hoppas ni har det bra allihopa
ville bara tipsa om att det börjar en ny serie på SVT den 26 mars:
Barnmorskorna - ny serie om livets stora lilla mirakel.
Det är filmat från Huddinge
Såg en bild på några som ska vara med och jag kände igen 4 av de 6 som var på bilden.
Den ena, Karin, var med under båda mina tjejers förlossningar
och Lena var ju med under snittet med Linn.
Jag kommer att sitta klistrad framför TV:n när det sänds
ha en trevlig helg!
Pamela: Vi ses imorgon ![]()
här var det tyst..
ville bara passa på att önska alla en glad påsk..
hej på er! är alla borta över påsken? vill bara kika in och skryta lite, sen ska jag och mannen ligga och slö titta på tv och äta godis... men först...
I morse kl 7 när felix vaknade så la vi bort nappen... han har klarat sig utan napp hela dagen, utan större problem, inga tårar varken vid middags vilar eller nu nattningen, han har nämnt nappen ett par ggr idag, men inte varit olycklig, snarare tvärt om, det har varit mindre gnäll, lite svårare att somna, men inte omöjligt, tog ca 45 min på dagen och nu ikväll tog det ca 30 min.. och han sover utan napp i sin säng i sitt rum.. vilken lycka och vilken kanon start på avvänjningen..

bumbi- jobbigt, med alla sjukdommar nu..
första natten gick ok, han vaknade tre ånger, men kunde somna om utan napp, så nu är vi inne på andra dygnet...
va duktig Felix är som klarade natten så bra
här är det rena rama sjukstugan, K är på väg hem från jourakuten med Linn då hon har varit jättedålig idag med hög feber, kräkningar och utslag på hela kroppen, det visade sig att hon oxå har öroninflammation. Smittar verkligen sånt eller är det bara en tillfällighet att båda tjejerna åkte på det?
Jaja, nu ser vi bara fram emot att tillfriskna innan helgen då jag och K ska till Umeå på bröllop, tur i oturen att de blev sjuka den här helgen som varit och inte nästa ![]()
Tillbaka efter en snöig påsk i Småland. Daniel mår bra och har fått den första kindtanden tror att det är fler på gång för han dreglar massor.
Vilken duktig kille Felix är som klarar sig så bra utan napp!
ja, nu har vi påbörjat 3:e dygnet utan napp.. han kom på igår att nappen var borta och blev lite ledsen, men det gick över snabbt, inatt vaknade han bara 1 gång, det gick bra att somna om oxå, han är gladare nu utan napp..
idag har vi haft premiär på pottan oxå, han har suttit förr men idag kissade han på pottan.. känns som om det händer grejer hela tiden med honom, spottar ut nya ord och massa saker händer, jättekul...
Bumbi- jag lider med er, så himla jobbigt när de små är sjuka...
Skräpis- här är det oxå tänder på gång, dreglas mycket och han pillar med fingrarna där det är på gång..