Inlägg från: Jennie med ie |Visa alla inlägg
  • Jennie med ie

hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2

Skor för 49 kr på Lidl, de är varken snygga eller bra att gå i men det enda som betyder nåt är att de är billiga.

Och så köpte jag frukt på tredjesorteringen bakom grönsaksboden i stan, halva priset. 6 kr/kilot. Jag fick slänga hälften, men hellre det än att köpa förstaklassfrukt på ICA för 12 spänn kilot. Det är ju dyrare!

(Ja, för de som inte hängt med.... jag ÄR ironisk)

• Jennie med ie
    juzze skrev 2008-02-15 13:27:37 följande:
    Jennie med ie: Jag köpte 3 kg fläskkött som var sådär härligt mycket fett och späck på, för det är faktiskt nyttigt och gott med fett.
    Jag tycker du ska göra som jag och bli vegetarian så kan du få NOLL kronor i matkostnad, det är tydligen bara köttet som räknas in där..
  • Jennie med ie
    LindaSundberg skrev 2008-02-15 23:54:51 följande:
    Det har ju omöjligt du betalat eftersom du för några dagar sen bara hade 59 kr kvar och igår köpte du ostbågar och chokladrött och guld skrev 2008-02-15 22:36:27 följande:
    kanske vunnit på Triss?
  • Jennie med ie

Idag kommer jag och maken att lägga 420 kr på en bowlingtävling, i startavgift, sen blir det väl några tior för dricka också.

• Jennie med ie

Jennie med ie skrev 2008-02-16 08:23:26 följande:

Idag kommer jag och maken att lägga 420 kr på en bowlingtävling, i startavgift, sen blir det väl några tior för dricka också.
    Och det var värt pengarna för vi gick till finalspelet
  • Jennie med ie
    Theorese skrev 2008-02-16 17:47:44 följande:
    Jennie med ie- Kul att gå vidare!!
    Javisst Det har jag aldrig gjort förr
  • Jennie med ie

Jag har köpt en flaska Pepsi Max för 399 kr och ett par jeans för en tia. Igår hade vi 39 kr kvar tills den 20:e, idag har jag handlat för 428,50 kr.

vadå? Får ni inte ihop det? Men det fattar ni väl att man inte talar sanning heller???

• Jennie med ie

Om det man inte betalar för just IDAG inte kostar nåt så är ju avbetalning suveränt, då kan allt bli gratis "Köp nu, betala om 3 månader" t ex är ju rena klippet.

Idag har jag lagt ut... noll kronor. Men jag färgar håret just nu, färgen har kostat ca 60 spänn.

Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2