• L1J

hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2

Inget idag än så länge Men igår storhandlade vi på Willys, middagar för hela veckan plus en limpa cigg. 1050:-. Brukar alltid storhandla på Willys en gång i veckan, där kan man köpa mkt storpack och frysa in och det är ju ganska billigt. Sen köper man ju till en del under veckorna men middagarna handlar vi till vid veckohandlingen.

• L1J

0:- idag. Var dock hos tandläkaren som kommer kosta nåt på 700 men det ska inte betalas än

• L1J
    Fiffis skrev 2008-03-11 12:05:03 följande:
    227 på willys 3 kassar med lite smått och gott55 kr på mcdonalds
    227 för 3 kassar lät väldigt billigt
  • L1J

Ca 350:- på apoteket för ÄL-test, Panodil och nagelbandskräm. 82:- på Coop på lite smått och gott och 40:- på fika.

• L1J

Vi skulle lätt kunna göra av med 9000 på mat..haha.. oxfilé, maträtter med massa ingredienser, äta på dyraste restaurangerna.. Men det har vi inte råd med.. Sen tycker jag det kan vara kul att "prisleta" lite, man känner sig duktig då Vi äter för ca 2500/månad för mig och min sambo. Vi veckohandlar och försöker tänka lite ekonomiskt.. Får jag pengar över går jag hellre och shoppar nåt annat än mat

• L1J

ca 300 på badkläder, 50 för nagellacks remover och ca 100 på hemköp för en tidning, en cola light, rotfruktsgratäng och en fruktbar.

• L1J

Igår dammsugarpåsar för 65, tidning, bakpotatis och grönsaker för 74 och nån hundralapp på Max.

• L1J

124:- för lite scrapbookgrejer. Ikväll blir det hyra film och antagligen lite godis till så det blir väl en 100-lapp där med.

• L1J

ca 70:- på ica för korvbröd, gurksallad och spansk tortilla.

• L1J

Igår blev det ca 450:- för middagar mån-tors plus kaffe, bröd, juice och lite annat. 139:- för en dvd-film till sambon och ca 50:- för påskägg och godis. Inget idag hittills men ska till apoteket och hämta ut medicin och köpa berocca.

Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2