• L1J

hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2

Igår blev det:
    99:- på apoteket för Berocca.
    ca 300:- på Åhléns för hårfärg, ansiktsmask, badbomb, tvål och ett påskägg.
    70:- på fika.
    ca 400:- på mysgrejer
    nån 100-lapp på Ica för påskägg och godis.

Idag har jag inte planerat att gå utanför dörren så det blir förhoppningsvis inget idag.

• L1J

Blev visst en tur till stan idag ändå... Lite smågrejer på H&M 99:-, tidningar och mörk choklad ca 70:- och lunch 65:-.. Jag som inte hade tänkt spendera en krona...

• L1J

Ska handla hårfärg till sambon, mat till marsvinen och en limpa cigg till mig sen.. inte planerat köpa nåt mer iaf. får se var det landar Påskhelgen är redan fixad då vi drar på spa lördag till söndag och äter påskbuffé där.. det landade på ca 2500:-

• L1J

Igår blev det 486:- på willys för veckans middagar, sen nån 100-lapp extra på blåbär, hallon, vaniljsås och choklad..

• L1J

49:- för en mugg på Mique med texten "If stress burned calories, I´d be a supermodel"..tyckte den passade mig perfekt.. Ca 30:- på panduro för klistermärken och ett bakgrundspapper till scrapbooken.

• L1J

igår blev det 580:- för besök hos veterinären med marsvinen och 50:- på antibiotika. gravtest till mig och lite mat för ca 150:-.

• L1J

Budgethandlade riktigt ordentligt idag, för 250:- fick vi:
    2 kg kycklingklubbor
    400 g laxfileér
    hushållsost
    flingsalt
    morötter
    makrill
    en flaska cola och två mineralvatten
    strössel
    en chokladboll och en dammsugare (kondisbit alltså, inte riktig )

tycker vi var riktigt duktiga där

• L1J

Pizza för 200:-
    Hyrfilm 40:-
    Lite smått på Ica ca 100:-

• L1J

307:- på mat till veckans middagar plus tandkräm, tvål o balsam. Billigt blev det, men vi hade nästan alla basgrejer hemma, kyckling, lax, köttfärs, falukorv...

• L1J

Billig dag idag då sambon legat med ont i magen och jag med mensvärk.. ska dock köpa en colaflaska sen.. så runt 15:- idag

Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2