• rött och guld

hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2

forts...

• Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2
  • Powderpuff89

Handlade ett paket blöjor & lite smått i matväg på ICA tidigare.
    277 :-.

• Tittij

Tshirt till sambon: 500 kr
    Klänning: 500 kr
    Vårjacka: 400 kr
    Kostymväst: 200 kr

• Behemot

Klänning: 599
    Skor: 599
    Fåfänga: 150
    Mat: 97

Ok, erkänner. Jag har ägnat mig åt tröstshopping! Idiotiskt sätt att shoppa, men jag höll mig iallafall inom budget och klänningen var snygg!

• Michaela83

coop 484:-
    Lekland med barnet 80:-

Wilma -05 & Elwira -07
  • Jasmine1984

Än så länge runt en hundring för fika på Hellasgården. Ska strax ner till affären och handla mat för några hundra, däromkring.

• Danska

bröd och
    juice 41 kr

betalade med 100 kr och märkte när jag kom hem att jag fått
    69 kr tillbaka

sedan fick min son en sockervadd när han var med mig på jobbet några timmar 25 kr kostade den tror jag.

Linny skrev 2008-04-30 17:52:19 följande:
    Igår; 390 på maten till kvällenIdag; 450 på maten till kvällen och lite frukostprylar.
    Låter lite dyrt tycker jag =) Du borde prova ÖB, Synd att det inte finns något i Köpenhamn. Det är så besvärligt att åka till Malmö varje gång man behöver något =). men jag har läst här i tråden att det är det enda stället där man FÅR handla.
  • LondonAnnika

£0 igår men idag blir det nog lite mer...

• Danska

juice och en risifrutti till storkillen som är hemma själv idag
    39 kr

• Behemot
    margaritha skrev 2008-05-01 16:04:32 följande:
    Klänning: 599Skor: 599Fåfänga: 150Mat: 97Ok, erkänner. Jag har ägnat mig åt tröstshopping! Idiotiskt sätt att shoppa, men jag höll mig iallafall inom budget och klänningen var snygg!
    - 599, för idag tänkte jag lämna tillbaks skorna! Det passade inte till de kläder jag ville ha dem till
  • Linny
    Danska skrev 2008-05-01 23:12:50 följande:
    bröd ochjuice 41 krbetalade med 100 kr och märkte när jag kom hem att jag fått69 kr tillbakasedan fick min son en sockervadd när han var med mig på jobbet några timmar 25 kr kostade den tror jag. Låter lite dyrt tycker jag =) Du borde prova ÖB, Synd att det inte finns något i Köpenhamn. Det är så besvärligt att åka till Malmö varje gång man behöver något =). men jag har läst här i tråden att det är det enda stället där man FÅR handla.
    Haha Jo det blev lite dyrt men finns en god anledning.. Jag har insett att det bara är veckor tills att vi ska försöka bli gravida så jag köpte mängder med Bresaola, parma, salami, golfetta osv och proppade i mig på kvällen *haha* ÖB sätter jag inte min fot i. Har varit där ett par gånger för massvis av år sedan och hittade på sin höjd några konserver..
Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2