• rött och guld

hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2

forts...

• Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2
  • Linny

0 kronor än så länge..

Igår:
    2900 på Coop (färg till huset, spel och pyssel till lillkillen)
    150 lunch
    299 klänning
    149 linne till maken och strumpor till sonen
    350 böcker maken
    500 huvudrätt samt några glas vin för mig (ute med en kompis)
    130 pizza till maken och sonen på kvällen

• Behemot
    Linny skrev 2008-05-02 08:58:08 följande:
    Haha Jo det blev lite dyrt men finns en god anledning.. Jag har insett att det bara är veckor tills att vi ska försöka bli gravida så jag köpte mängder med Bresaola, parma, salami, golfetta osv och proppade i mig på kvällen *haha* ÖB sätter jag inte min fot i. Har varit där ett par gånger för massvis av år sedan och hittade på sin höjd några konserver..
    Så då får vi hålla tummarna för att du får anledning att avstå från sådant snart...!
  • Linny
    margaritha skrev 2008-05-02 09:00:39 följande:
    Så då får vi hålla tummarna för att du får anledning att avstå från sådant snart...!
    Precis Tack
    Så jag måste alltså passa på att äta lite mer såna saker.. Brie och annat opastöriserat som är gott.. Vi råkade slarva för en vecka sedan (som dessutom visade sig vara ägglossning) så det är ju inte omöjligt att det har tagit sig (men det vore ändå extremt). Så tills jag får ett + kommer jag att äta så det sprutar parmaskinka ur öronen. Jag kanske inte har veckor utan bara dagar på mig! 
  • Danska
    margaritha skrev 2008-05-02 09:00:39 följande:
    Håller också tummarna, och några extra tummar för att du ska kunna äta alls under din grav.

jag kan bara äta pasta och bröd eller löjrom som inte säljs här och frukt. Tom choklad smakar blä.

Drick mycket gott vin med.
  • Fiffis

I går 300 på mat och fikabröd
    150 på spel
    Men sen vann jag 1000 också så jag gick med vinst

• Emeliela

Har inte varit ute än och igår var allt stängt, så jag redovisar för i onsdags :P

Halsband- 499 kr (!)

Örhängen- 70 kr

Lunch- 100 kr

Leggings- 70 kr

Mat, snacks, dricka-

Inträde på krogen 100 kr.. (Drinkar- 200 kr)

Allt som allt- Ungefär 1189 kr..

My family - My world
  • Linny
    Danska skrev 2008-05-02 09:18:15 följande:
    Håller också tummarna, och några extra tummar för att du ska kunna äta alls under din grav.jag kan bara äta pasta och bröd eller löjrom som inte säljs här och frukt. Tom choklad smakar blä.Drick mycket gott vin med.
    Tack! Stackare!! Jag hoppas jag inte kommer att bli så dålig. Blev ju inte det med Alfred. Kunde äta allt egentligen men första månaderna var jag mer sugen på grönsaker, sallader och annat nyttigt. Såser gick fetbort och allt som luktade (alltså fet och varm mat) gjorde mig osugen. Fast det gick över det också
  • Emeliela
    Emeliela skrev 2008-05-02 10:23:51 följande:
    Har inte varit ute än och igår var allt stängt, så jag redovisar för i onsdags :P Halsband- 499 kr (!)Örhängen- 70 krLunch- 100 krLeggings- 70 krMat, snacks, dricka- Inträde på krogen 100 kr.. (Drinkar- 200 kr) Allt som allt- Ungefär 1189 kr..
    Mat snacks dricka.. Glömde u skriva vad det kostade. Ca 250 kr
    My family - My world
  • astri

Runt en tusenlapp på kläder till mina döttrar som växer så att det knakar för tillfället.

• miss Y

lutar åt att det blir den tredje dagen i rad på 0:- för min del... (sambon har köpt lite småsaker till sig själv)

Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2