Inlägg från: jennie ellie |Visa alla inlägg
  • jennie ellie

hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2

Jag med, men när jag kom till NK så hade de tre olika i samma serie och jag kunde inte bestämma mig så jag köpte kräftor istället... Efter en stund tyckte jag att alla de parfymerna luktade så lika.. suck, skulle bara köpt utan att lukta på de andra

• jennie ellie

Hihi, kan byta den mot en burk Therma cuts?

neoaliya skrev 2008-03-21 06:55:29 följande:
    Å jag har en stor flaska clean hemma som jag inte använder tycker den luktar för starkt/mkt, klarar inte riktigt av lukten
  • jennie ellie

Bantningstabletterna som det har varit reklam för här på sidan

• jennie ellie

Kanske skulle öppna en bytes sajt för allt man vill bli av med

• jennie ellie

En snäll 8 årig liten flicka kanske..? Utan framtänder

neoaliya skrev 2008-03-21 17:11:44 följande:
    Ahh, ok. Nä fan. Kanske nåt annat
  • jennie ellie

Ehh, då har jag ju inte tid att njuta av doften. Får fundera vidare, är shopohlic så saker finns gott om

• jennie ellie

Men då tar den ju slut fort och då så sitter jag utan parfym och med två barn istället för ett... dåååligt byte. En kaninbur som du kan ha therma cutsen i kanske..

• jennie ellie

Bio 190 och middag ute 178, småsaker på statoil 122 och småsaker på hemköp 98,50

• jennie ellie

Dunder förkyld så det kommer bara att bli ett tio pack coca cola idag

• jennie ellie

96.50 apdålig så jag känner inte vad något smakar ändå och då är det inget roligt att handla..

• jennie ellie

Äh, det gör man bara en dag ändå. Sedan vill man unna sig lite igen..

Linny skrev 2008-03-26 20:27:07 följande:
    inget som sagt, och det får nog bli lite lugnt med shoppandet kan jag tycka. Betalade precis räkningar för drygt 46 papp.. Kanske ska ta det lite piano alltså.
  • jennie ellie

Ja så gör jag med, men sedan kommer jag på att jag inte spenderat något på fleera dagar och kompenserar det genast.

Linny skrev 2008-03-26 20:29:55 följande:
    jo så är det ju Men man kan ju låtsas att man har den intentionen i alla fall. Så kanske man håller igen några dagar i alla fall
  • jennie ellie

Jag är fet och ful och tycker synd om mig själv och skulle behöva komma ut lite.. men inget alls på g. Men väntar på att snön ska försvinna så att jag kan börja cykla. Är förkyld så har inte kunnat träna sedan skärtorsdag..

Linny skrev 2008-03-26 20:34:34 följande:
    haha Smarta vi verkar då Ska i och för sig till frisören inom några veckor och så måste jag ha lite nya kläder till en fest i mitten av april..
  • jennie ellie

Hihi, du med!

Linny skrev 2008-03-26 20:40:27 följande:
    Behöver också gå ner och försöker med mat och så. Träningen blir ju sådär med tanke på att jag också är konstant förkyld. Blä! Hoppas du snart mår bättre!Ursäkta OT
Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2