• rött och guld

hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2

forts...

• Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2
  • Petit Coeur

Juice84: På www.hhcosmetics.se
    Hoppas att de är bra! Känns onödigt att beställa en hel burk om man sedn inte tycker det funkar. Men här får man beställa 10 prover för 49 spänn!

• rött och guld

idag blev det 237kr på coop.
    kattsand,juice,mjölk,frukt,pålägg

• Linny
    Fiffis skrev 2008-02-26 08:05:14 följande:
    i går blev det:11008 på räkningar163 på mat på ikea338 på två nya täcken på ikea1002 kr på bensin.
    ja, skit också... Idag kanske man ska lägga in räkningarna också.. Fast jag kommer inte skriva det här. För det första storknar man, och för det andra är det ju inte saker jag har "handlat" idag.
  • Fiffis
    Linny skrev 2008-02-26 14:12:01 följande:
    ja, skit också... Idag kanske man ska lägga in räkningarna också.. Fast jag kommer inte skriva det här. För det första storknar man, och för det andra är det ju inte saker jag har "handlat" idag.
    Nä jag kom ju på det med men dom har ju liksom försvunnit ändå som pengarna
    är ju spenderade, sen var det inte alla räkningar som jag lagt in heller.
    Idag har jag handlat för 441 på ica maxi, typ mat och tvättmedel.
    Sen 3 glass på mcd 30 kr
  • Danska

toapapper m.m. 179:- (toapappret kostade 24 kr)

Här i Danmark betalar man räkningarna senare för lönen kommer först den sista varje månad. Brukar kännas lite konstigt att inte betala hyran den sista. Känns som man glömt något fast vi bott här i över ett år.

• Juice84

Petit Coeur skrev 2008-02-26 11:13:35 följande:

Juice84: På www.hhcosmetics.se Hoppas att de är bra! Känns onödigt att beställa en hel burk om man sedn inte tycker det funkar. Men här får man beställa 10 prover för 49 spänn!
    vad bra! då ska jag genast gå in och beställa. har alltid varit nyficken på vad det är för smink.
  • Juice84

Petit Coeur skrev 2008-02-26 11:13:35 följande:

Juice84: På www.hhcosmetics.se Hoppas att de är bra! Känns onödigt att beställa en hel burk om man sedn inte tycker det funkar. Men här får man beställa 10 prover för 49 spänn!
    jag behövde bara betala 45kr för mina prover.
  • Linny
    Fiffis skrev 2008-02-26 16:01:15 följande:
    Nä jag kom ju på det med men dom har ju liksom försvunnit ändå som pengarnaär ju spenderade, sen var det inte alla räkningar som jag lagt in heller.Idag har jag handlat för 441 på ica maxi, typ mat och tvättmedel.Sen 3 glass på mcd 30 kr
    Ah Men jag menade inte nån kritik mot dig Alla får skriva som de vill. Jag vet bara med mig att våra räkningar ofta är sånt vi har handlat redan (tex. kreditkort osv)
  • Sqti

57kr på netto, fick rätt mycket för pengarna tycker jag.

• Linny

Strax under 500 kr (tror det var typ 498) på Ica. Köpte mat till ikväll och blöjor.

Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2