hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2
forts...
forts...
Idag har jag shoppat:
700:- för present till ena guddotter med syster
350:- IKEA middag, glödlampor och en säng till katten ( ett försök att få ha min morgonrock i fred
120:- för två tavellister
Linny: Nej jag tog det inte som någon kritik
Juice:Ja 45 kanske det var? Hur som helst fick jag mina prover redan idag! Snabbt! Jättebra verkar de!
Annars har jag haft en extremt lyckad shopping idag! Har handlat lite till lillans nästa storlek och har köpt ALLT till rabatterat pris. Är helt nöjd! Brukade aldrig använda rabattlappar förr, glömde dem jämt men nu som mammaledig så har jag blivit mycket mer medveten om hur mkt (läs lite) penagar jag har. Shoppade enl. följande:
2pack vita strumpbyxor och rosa långärmad body på HM= 47.50 (hade rabattcheck på 100
Grön tunika och pyjamas på Lindex=55.50 styck (hade 2 rabattkuponger på 30% vardera)
Långärmad randig body på PoP=87:- (hade halva priset på valfri body)
Svarta leggings och mönstrad tunika på KappAhl= 112 kr (hade 25% rabatt efetrsom jag registrerade mig som medlem.
Har 50kr på Åhléns med men det ska jag köpa ngt alldeles onödigt till mig själv tror jag! Stod och tallade på mineralsminket men orkade inte prova alla nyanser eftersom jag var så hungrig :).
Snacka lyckad shopping!
Sen att typ 16000 gått till räkningar och 4000 till ICAkortet vill jag helst förtränga... CSN-månad- BLÄ!
Just det! Sambon har köpt 2 ekskivor på Hornbach med. Typ 300 spänn. Ska bli en fin hylla till spegeln och ett badrumsskåp till moi! :-
0 kronor igår.
0 kronor idag.
Imorgon kommer pengarna
303 kr på lax, potatis, morötter, zucchini, mynta, basilika, citron, apelsin, barnmat, dillsås(lite lat orkade inte göra själv), frysta ärtor, bröd och juice.
40 kr på dotterns logopedbesök
163 på fika.
Lön idag, men hittills har jag bara handlat för en tusenlapp av _nån annans_ pengar
Än så länge 0 kr, men dagen är ju inte slut än.
120,66 kostade det exakt, men så hade jag pantat för 20:- så det bidde drygt 100:- för:
lök, kroppkakor, smör, läsk, lakrits pingvinstång och en föräldrartidning.
då min syster fick barn igår så har jag spenderat 44kr på ett kort till henne.