• neoaliya

hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2

Det tror jag nog att dom gör. (inte rullar alltså) Om man köper renfilé, hjortfilé osv Så kostar det. Ta mina föräldrar (som aldrig skulle orka åka och jaga priser och bara köper det dom vill ha) dom har ett matkonto på 4.500 kr/månaden. Dom är pensionärer och äter inte ens speciellt mkt. Har själv aldrig lyckats komma under 600 kr när jag åkt för att handla fukost grejer.
    Dom verkar ju vara enormt matintresserade och gourmet grejer kostar. Har sett i mattrådar, och jag kan bara säga LINNY: kommer jag till stockholm så bokar jag in en middag hos er

rött och guld skrev 2008-03-12 02:26:53 följande:

tror inte ett skit på att ni shopar mat och utemat för 9.000 per månad, då skulle ni rulla fram! och inte hinner man äta upp så mycket heller.
  • neoaliya

vet inte riktigt vad det gick på men maken handlade hem 2 pizzor, en kött med ris och en nasigoreng(stavning...eeh?)

• neoaliya

Igår, ett dörrhantag till sonens rum 400 kr. Höll på att bli sååå mkt dyrare då jag hittade en dörr till badrummet på övervåningen (har ingen just nu då vi håller på att bygga färdigt däruppe) den var helt underbar och jag VILL HA!!! kostade dock en slant....18 200 kr

• neoaliya

180 kr på Konsum. Juice, mjölk, fil, bröd, bananer och citrus

• neoaliya

Å jag har en stor flaska clean hemma som jag inte använder tycker den luktar för starkt/mkt, klarar inte riktigt av lukten

• neoaliya

Haha, alltså förlåt mig....men vad är det??
    jennie ellie skrev 2008-03-21 17:04:14 följande:

Hihi, kan byta den mot en burk Therma cuts?
  • neoaliya

Ahh, ok. Nä fan. Kanske nåt annat

• neoaliya

Japp det är en deal, fast då får du mina två äldsta barn på köpet

Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2