• neoaliya

hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2

jooo, men jag kan ju spraya in dom fulla i parfym så hinner du ju lukta medans du jagar dom??!!
    jennie ellie skrev 2008-03-21 17:15:41 följande:

Ehh, då har jag ju inte tid att njuta av doften. Får fundera vidare, är shopohlic så saker finns gott om
  • neoaliya

Jag har den orginal, dvs den första som kom. Tror jag gav 800 drygt för den

Linny skrev 2008-03-21 20:16:01 följande:
    vilken har du?Idag blev det bara lite småkrafs på Ica för ca 150.
  • neoaliya

Ja jag har prövat alla tror jag, och grejen är den att jag tycker dom luktar gott när andra har dom men jag klarar inte av mig själv när jag har nån av dom på mig. Försöker liksom springa ifrån mig själv

Linny skrev 2008-03-21 22:26:34 följande:
    ok Tror jag luktade på typ fem stycken igår. Kommer ihåg namn som warm cotton, fresh shower, warm layer, fresh laundry (den jag har), soap nånting o sen var det den som bara hette clean och inget mer. Den tyckte jag var lite stark också.warm layer luktade alldeles för godissött och den där soap luktade som oparfymerad "hårdtvål" alltså bitar av tvål. De har ju en viss doft.Fresh laundry tyckte jag var underbar!
  • neoaliya

Igår blev det drygt 500 kr på apoteket på allergi medicin och nässpray.

300 kr på coop (påskmust och mjölk och olika såser)

58 kr på mc donalds

• neoaliya

Jag har dm senaste dagarna shoppat över telefonen då mina svärisar är i FLorida. (beställer som en galning..cycklar, kläder, hårvård osv) Så vi får väl se vad det går på eller om det kanske blir biligt Så här hemma håller jag en låg profil, ska dock iväg på ica senare.

• neoaliya

200 kr på carlings, fick ett par jeans i födelsedags present av maken men dom va lite tighta så jag skulle byta men då var dom slut, så det bidde ett par andra ist

• neoaliya

Alltså jag fick lägga till 200 kr.

• neoaliya

136 kr på konsum, godis, tidn, mjölk och hårdbröd.

79 kr på åhlens (50 kr rabattcheck) pyjamas till minsta

150 kr på ur&penn på en speldosa (sån som man öppnar också dansar det en ballerina och spelar musik) till dottern

• neoaliya

450 kr hos frisören( sonen var det som klippte sig)

• neoaliya

0 kr idag, imorrn blir det en bikini för 960 kr jisses...men va fan om man inte hittar nån annan vad göra?!

• neoaliya

750 kr på bensin

1055 kr på willys

• neoaliya

Drygt 3500 kr på lite allt möjligt. Barnkläder 900 kr, köksprylar 500 kr, småtjafs till barnen, skor till mig 500 kr, presentkort 500 kr, deo och vax 400 kr...mm.

Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2