Inlägg från: Anonym (Fjäril) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fjäril)

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

Hej.

Jag är ny här...HAr suttit och lust läst lite av vad ni har skrivit. Tack för all info ni lämnar...

För mig pirrar det i magen när jag tänker på att jag ska få bröst i maj, ska göra dem på Plastikkiruggruppen Birgit Stark.......Och jag har en sån jäkla tur. Behöver INTE betala, Landstinget betalar, Har fött 2 barn är 28 år, tappat en massa vikt och sedan är mina bröst "asymetriska"...

Därför jag valden den kliniken, har 7 vännor som har gjort OP där och alla är nöjda...

Min undran är om storleken.... Rekommenderar inte Läkaren er vad ni ska ha för storlek????

Eller bestämmer ni själva?

• Anonym (Fjäril)

Anonym (ska skaffa)
    När landstinget betalar få du väl inte hur stora bröst du vill som jag har fattat de. Utan dem ska vara proportinerlig med resten av din kropp.

Vi diskuterade om hur jag ville att formen skulle vara inkl vilken storlek och även lyft om det skulle behövas. Jag kommer dock lägga in runt ca 370 på vänster och 350 på höger.... Jag fick prova på 400 och de var väldigt stora, i och för sig var det med bh, alltså slutresultatet ser inte ut så. Men stort var det lite Pamela varning... För mig var det så.

Men vad snyggt det var när man provade med "inläggen", man blev helt plötsligt kvinnlig.......WOW liksom....

Anonym (ut)

I början av maj...

• Anonym (Fjäril)

Anonym (ska skaffa)

Glömde fråga....HUr gick det, Fick du prova några "inlägg"? Tyckte "inläggen" var bättre en ris, när jag provade med ris så var jag uppe i 4,5 dl och när jag väl fick prova med "inlägg" 400cc så blev det stor skillnad....

• Anonym (Fjäril)
    Svar på #200
    I mitt fall så gick jag direkt till kirurgen och visade brösten, hon sa på en gång att det där tar landstinget... MEN då har jag asymetriska bröst. Alltså olika storlekar och det är en synlig skillnad. Det är inte en liten skillnad som oftast alla har. Men du kan alltid ta upp psykiska problem... Prova även med att prata med BVC om dina barn fortfarande går dit....
  • Anonym (Fjäril)

Vinnaren........

Det var skrivet till dig....Ovanför....Inlägget såg lite konstigt ut...

• Anonym (Fjäril)

Någon ställde frågan om LÅN....Vissa kliniker kan hjälpa till med lån, men det brukar oftas vara med väldig hög ränta.

När jag OP för mina armar tog vi lån på huset. Men det är inte alla som kan det. En vännina till mig gick till banken och frågade LÅN till bil, men det gick till bröst OP. Hon blev beviljad för bil men inte bröst...
    PS. Banken kollar inte upp om du köper bil.

• Anonym (Fjäril)

Till ER som har OP.....

Köpte ni BH på kliniken eller tog ni med er? Om nu köpte på kliniken, köpte ni en extra? Funderar på hur många man behöver efter OP, eftersom man ska sova i dessa också....

• Anonym (Fjäril)

Anonym (Plankan) skrev 2008-04-15 19:39:20 följande:

Hej, på plastikkirurggruppen har dom sportbh att köpa, det kan ju vara svårt o veta stl. efteråt. Den kostar 300 kr.
    Vet om att man kan köpa på klinik, men undrar om ni köpte fler på en gång, speciellt eftersom man går hemma och ska sova med samma i 3-4 veckor???
  • Anonym (Fjäril)

Anonym (Plankan) skrev 2008-04-16 18:47:23 följande:

Jag ska nog köpa några stycken bh:ar, det finns rätt billiga på lindex såg jag. Med öppning fram är att rek.
    Hörde att vissa sportbh plattar till en på Lindex de ska tydligen inte vara helt Ok, men man kan fynda på nätet, ex sport bh som de säljer på klinikerna.....
  • Anonym (Fjäril)

Välkommen alla nya.....

Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??