Inlägg från: Anonym (Fjäril) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fjäril)

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

Nu kommer jag kanske med en dum fråga men undrar....

Jag kommer att OP i början av maj och är bjuden på bröllop 12 juli, då till min fråga. Det säges att man ska gå med sport BH ett halvår efter OP... Kan man skippa detta under 1 Dag, eftersom man ska ha en klänning på sig......???

• Anonym (Fjäril)

Tala om att det är olika direktiv för olika kliniker.....hmm
    Men då slipper man ha heltäckande kläning på bröllopet....Skönt....*L*

Anonym (ut) skrev 2008-04-20 11:38:56 följande:

Anonym (Fjäril) skrev 2008-04-20 10:17:37 följande:
    Ett halvår? Oj... jag fick ha det i två veckor när jag gjorde...
  • Anonym (Fjäril)

*S* Kom på mig själv idag när jag var i stan att jag stog och tittade på bh... Behöver nya.... Då säger sambon till mig, du kan inte köpa några nu. Du får störra om ca 2 veckor.... Jösses.... Tänkte inte på detta,
    och ändå har man i tankarna att man ska på OP...*S*

Inte alla paddlarna hemma idag *S*

• Anonym (Fjäril)

Hej Alla!

Inga som har OP ännu? Jag ska OP mig nu i maj, drygt 1½ vecka kvar....tjohoo *L*

• Anonym (Fjäril)

Blir det den 7maj för dig? Jag själv i samma vecka. Så det pirrar i magen för dig me...*s* Helt sjukt... hehe Behöver verkligen nya bh nu, favoriterna är riktigt utslitna nu.... Längtar sååå

Anonym (ut) skrev 2008-04-24 12:19:01 följande:

Svar på #245Nix... har 13 dagar kvar! Är SÅ nervös, förväntansfull och ja... illamående
  • Anonym (Fjäril)

Jag kommer att ha Birgitt Stark....

Jösses åker du från skåne... Du kommer att vara jätte nervös på tåget ju...*fnissar* Har du sambo/man/pojkvän??

Min sambo kommer köra in mig och sedan åker han på kurs, sedan kommer han hem efter 2 dagar *s* Snacka om att han kommer att få en liten chock *s*... Min mamma kommer att sova över så hon hjälper mig med barnen...

Anonym (ut) skrev 2008-04-24 20:27:51 följande:

Svar på #247Japp det blir 7e för mig! Vem av dem var det som skulle göra dina? Jag ska till Gabriella.Åker ända från skåne så det blir en lååååång resa till stockholm!
  • Anonym (Fjäril)

Smillan77

Hur mycket la du in???

• Anonym (Fjäril)

Några av mina vänninor som har haft henne är jätte nöjda.....

Anonym (ut) skrev 2008-04-24 20:27:51 följande:

Svar på #247Japp det blir 7e för mig! Vem av dem var det som skulle göra dina? Jag ska till Gabriella.Åker ända från skåne så det blir en lååååång resa till stockholm!
  • Anonym (Fjäril)

Ville bara tillägga att jag har stora bristningar efter kraftig övervikt, stort ärr på 2 dm på magen, ärr på båda armarna som sträcker sig från armhålan till armvecket, ärr på insidan av mina lår som sträcker sig från ljumsken till knät och nu får jag ärr på brösten....... Men jag mår inte dåligt för detta.... Och semestrar gör vi 2-3 gånger om året..

Ps kommer även få ett ytteligare ärr för att lyfta rumpan till hösten.

Förstår inte ditt argument om ärr,bristningar, förstoring visst men hmmm

Anonym skrev 2008-04-26 20:54:01 följande:
    Gör ingen förstoring! Man blir inte lyckligare för det! Man blir bara nojig över ärr, bristningar och andra skavanker som uppkommer när dom är på plats!Vill ni inte att er man ska älska er för den ni är? Och älska er själva för den ni är också.LÄGG PENGARNA PÅ NÅGOT ANNAT ISTÄLLET!! Typ en semester????
  • Anonym (Fjäril)

Till er som vill ha brösten lite fastare även ni som redan har "gamla" inplantat... Det finns en kräm som man smörjer brösten med det tillkommer även tabletter men tabletterna är till för att man ska få större bröst.

Denna produkt fungerar, när vi fick in den på jobbet så fick vi alla testa den...Riktigt WOW faktor.... Ska kolla upp vad den heter....

hehe Min mamma som är 59 använder krämen för att brösten ska bli fastare, hon har använt den nu i ca2 år....

Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??