Inlägg från: Anonym (ut) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ut)

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

Anonym (Plankan) skrev 2008-04-16 18:47:23 följande:

Jag ska nog köpa några stycken bh:ar, det finns rätt billiga på lindex såg jag. Med öppning fram är att rek.
    man måste väl ha sportbh? men det kanske finns med öppning fram om det är det du menar...
  • Anonym (ut)

Anonym (Fjäril) skrev 2008-04-20 10:17:37 följande:

Nu kommer jag kanske med en dum fråga men undrar....Jag kommer att OP i början av maj och är bjuden på bröllop 12 juli, då till min fråga. Det säges att man ska gå med sport BH ett halvår efter OP... Kan man skippa detta under 1 Dag, eftersom man ska ha en klänning på sig......???
    Ett halvår? Oj... jag fick ha det i två veckor när jag gjorde...
  • Anonym (ut)

17 dagar kvar här... har plåtat mig idag utan bh från varenda tänkbar vinkel, kan vara kul att ha sen. Får se om man sitter och drömmer sig bort över korten sennär man har sina mini-boobs med häng

• Anonym (ut)
    Svar på #245
    Nix... har 13 dagar kvar! Är SÅ nervös, förväntansfull och ja... illamående
  • Anonym (ut)
    Svar på #247
    Japp det blir 7e för mig! Vem av dem var det som skulle göra dina? Jag ska till Gabriella.
    Åker ända från skåne så det blir en lååååång resa till stockholm!
  • Anonym (ut)

Smillan 77 skrev 2008-04-24 21:23:21 följande:

Jag hade henne, hon är sååå underbar !!Anonym (ut) skrev 2008-04-24 20:27:51 följande:
    [/citat]

Anonym (Fjäril) skrev 2008-04-24 21:42:47 följande:
    [citat]
    Några av mina vänninor som har haft henne är jätte nöjda.....Anonym (ut) skrev 2008-04-24 20:27:51 följande:
    Vad skönt att höra! Hon verkade lite stressad när jag var där, men man har ju bara läst gott om henne så det ska nog gå bra. Detta är ju rutin för dem så...

Min man kan inte vara ledig så min (underbara) mamma har tagit semester så vi bilar upp tillsammans tis-tors. Hoppas man är lite pigg dagen efter så man kan gå en liten sväng i affärer i alla fall! När jag satte in dom så orkade jag shoppa dagen efter, handlar det om shopping så får man oanade krafter...
  • Anonym (ut)

Smillan 77 skrev 2008-04-25 13:20:11 följande:

Hej igen, jag la in 350/400. Är så nöjd med mina. ( Tackar )
    supersnygga!
    Kommer sakna mina... men nån gång måste det ska så lika bra att at tjuren vid hornen!
    Jag har silikon (sirap) bakom muskeln 225cc
  • Anonym (ut)

Anonym (Plankan) skrev 2008-04-25 16:28:36 följande:

Hej, jag ska nog best. tid i sommar, ska till Gabriella Sellman oxå. Har bara hört positivt om henne, men ni får gärna berätta hur det gick med era op. sen. Man är ju både nyfiken o nervös
    Japp det ska uppdateras här! Inte för att du kanske är så intresserad av mitt resultat eftersom jag ska ta ut mina, men jag kan ju skriva om bemötandet i alla fall!
  • Anonym (ut)

Smillan 77 skrev 2008-04-25 21:09:03 följande:

Varför ska du ta ut dom ? Du behöver inte svara om de e allt för personligt.Anonym (ut) skrev 2008-04-25 13:39:35 följande:
    Det är dags att byta och jag vill inte ha nya helt enkelt... det känns inte som jag längre. Jag har fått komplikationer med åren också som gör att jag inte vill ha längre, och om jag sätter i nya implantat så kan kompl. bli fler med åren och ju längre jag haft dem och läst om folk som blivit sjuka så känns det helt galet att jag ska ha plast i brösten. Nej då lägger jag hellre en förmögenhet på snygga underkläder
  • Anonym (ut)
    Anonym skrev 2008-04-26 20:54:01 följande:
    Gör ingen förstoring! Man blir inte lyckligare för det! Man blir bara nojig över ärr, bristningar och andra skavanker som uppkommer när dom är på plats!Vill ni inte att er man ska älska er för den ni är? Och älska er själva för den ni är också.LÄGG PENGARNA PÅ NÅGOT ANNAT ISTÄLLET!! Typ en semester????
    kan till viss del hålla med, efter som jag är på den platsen att det är dags att ta ut dem, och jag vet hur det är att ha dem. Men jag vet också att det är lättare att komma fram till det om man testat... ska bli skönt dock att bli naturlig igen, och jag ångrar inte det, men kunde jag göra om mitt val hade jag inte satt in dem.
Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??