Mammalediga i Örebro
Här samlas vi mammor i Örebro som vill prata om allt mellan himmel och jord...
Välkommen!
Här samlas vi mammor i Örebro som vill prata om allt mellan himmel och jord...
Välkommen!
Hej Hej!!
Här är jag Mamma till Filip 10 månader.
lägger i favoriter =)
hej une o kulan *vinkar*
Hoppar in även i denna tråd och säger hej till er allihop
hej hej !
min lilltös är förkyld inte farligt men de stör så hon sover inte,
o ja har bakat paj =)
Va kul att ni har hittat hit. Det här ska väl kunna bli en bra tråd:)
Mozart: Vad blev det för smaskig paj?
äppelpaj =) med vaniljglass till.
ja o en kompis belönade oss med det efter en promenad.
nu börjar min näsa rinna med =( ja o grodan kan snora ikapp.
Fredag idag )) En hel lång helg framför oss ... och jag som kämpar med vikten har lördagar då jag kan unna mig saker så imorrn blir det pizza ~dansar lite~ Ska fortsätta städa i huset idag, känns ju mindre kul men brukar vara så skönt när det blivit klart
Någon med spännande planer inför helgen?
Fre.fm brukar vi mammor i Rynninge som är hemma med barn träffas å fika och så får barnen leka... Efter det ska jag fixa det sista med städningen. Vi får besök i helgen av Englas farmor och låtsasfarfar, så det kommer inte bli ngn tid över för mig att hänga vid datorn.
Helma: Just nu är alla dagar fikadagar för mig, men ska försöka ta tag i det på måndag;) Det är ju snart sommar och jag vill inte vara i vassen i år.
Filip kräktes igår kväll igen, tredje kvällen i rad ringde till BVC på morgonen å hon tror att han har en luftvägsinfektion så han sväljer slem å det mår dom illa av å då kräks han till kvällen, min lille plutt. Man kan lindra det genom å ge mycke vatten mellan måltiderna, så här ska vattnas idag.
Annars så händer det inte mycke här idag, en promenad kanske om man inte blåser bort vill säga. Fy va det blåste inatt, trodde sovrumsfönstret skulle komma in genom väggen
Kulan: Tråkigt med Filip... Jag tänker skippa långpromenaden i dag. Har ingen lust å gå långvända i blåsten, men jag måste iaf ut på en kortis. Vovven ska ju rastas...