***Skelleftetråden***
Ja, då är jag oxå här.
Ja, då är jag oxå här.
Vad alla är tysta här nu för tiden?!
Ja ha, då är vi sjuka. Eller i alla fall Emmy. Hon kräktes nyss. Så vi blir hemma i morgon. Men om jag känner min dotter rätt så. Blir det inget mer. Hon gör alltid så. Hon kräks en gång, sen är hon frisk som en nötkärna.
Smultronet12:
Jag kan alltid kolla i pappersreturen!
Tänkte bara meddela den stora nyheten här!!!
Nej, det är ingen bebis men...
Vi har internet i huset!!!!!!!!! *lycka*
Tänkte bara göra lite reklam...
Gå in här nu och rösta!!!
svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp&lid=puff_1079233&lpos=extra_0
Hej hej alla glada och morgonpigga!
Tänkte bara skriva en liten rad här när jag ändå är uppe den här tiden. Och nej, det är inte så att jag vaknat nu och redan har sovit i några timmar. Och nej, jag är inte vaken så här länge för att jag tex jobbar eller har haft passionerat sex fram till nu. Nej nej om det ändå hade varit så kul.
Anledningen till att jag är uppe fortfarande och inte har sovit nått sen jag steg upp i går morse är att jag har just kört in till stan och hem igen för att köpa coca cola och blåbärssoppa. Blåbärssoppa fanns förövrigt varken på Shell eller Statiol. Det verkar som om vi inte är de enda som har magsjuka i huset.
Tycker så synd om min lilltjej. Hon har magsjuka för första gången i sitt liv. Visst hon har kräkts även efter bebisåldern, men då har det kommit en gång sen har hon mått bra. Fatta nu chocken av att det bara fortsätter komma till det inte finns kvar nått mer i magen och sen fortsätter kroppen ändå att försöka kräkas..
Ja, nu har ni fått en liten beskrivning av hur magsjuka är.. precis som om ni inte visste det.. Ni får förlåta mitt väldigt trötta huvud.
Peda: nej jag skulle utan problem byta ut den här natten mot en bebis... Nej men nu har jag fått sova en liten stund. Johnny stannade oxå hemma. Han ringde sin chef och frågade om det var okej om han tog ut en semesterdag. Mycket för att jag skulle få sova lite i alla fall.
Å Emmy hon ligger här i tältsängen i källaren och jag vet inte om hon sover. Men jag tror det. Hon har då inte kräkts på flera timmar
Vi har tack och lov varit väldigt skonade från magsjukor hittils. Så det är egentligen vår tur att ha det nu. Men det gör det inte mindre jobbigt när det väl sker.
Men Emmy sover då fortfarande. Så det är väldigt lugnt och skönt här nu, hon slipper ha ont i magen och hon behöver sova eftersom det inte blidde så mycket sömn i natt