Inlägg från: Ugglans mor |Visa alla inlägg
  • Ugglans mor

***Skelleftetråden***

skrutteluttan74 skrev 2008-03-27 21:14:38 följande:
    Vars bor ni ??
    i Bureå
  • Ugglans mor
    Lejko skrev 2008-03-31 15:55:01 följande:
    Pissypopi: Don't worry, jag har inte luskat fram det på något annat sätt än att du berättade det för mig när du var hos mig och pysslade i höstas. Annars hade jag inte haft nån koll alls. Hoppas ni alla har det bra. Jag har en skön första dag efter lovet. En lektion bara och resten planering och rättning av glosprov från innan lovet.Ha en skön kväll, nu ska jag köra hem till stan. Bara en timmes färd. Lite jobbigt men men
    Nej det är ingen fara.. Jag är bara förvånad över ditt väldigt bra minne.. Sen om du vill, luska på du bara. Säg till om du hittar nått roligt om mig
  • Ugglans mor

madigan:
    Min dotter är ju iof 4 år, men hon har fortfarande samma sovmönster som för ett år sedan.

Hon brukar gå och lägga sig runt 19 sen sover hon hela natten i sin säng fram till 8-9 tiden om vi inte väcker henne

• Ugglans mor

Nu har jag ett jättestort riktigt U-landsproblem som verkligen behöver lösas för att vi ska få världsfred.

Vilka låtar var populära på 90-talet????

• Ugglans mor
    maltazar skrev 2008-04-07 17:57:03 följande:
    vad för låtar söker du då? finns ju massvis :P
    Allt, egentligen
  • Ugglans mor
    Peda skrev 2008-04-09 19:39:23 följande:
    Säger det samma! Vad ska de som är bortåt 35 känna sej! Tänk på dem!! Själv tror jag att 30 år är den gyllene åldern! Har inget emot att fylla 30. =) Men sen djävlar slutar då jag fylla år.
    Å Gud jag har såååå panik att fylla 30, jag vet inte varför egentligen. Det är tur jag har 6 år kvar så jag hinner vänja mig vid tanken. Så jag tycker att det känns bra när den dagen kommer
  • Ugglans mor
    Tinizgirl skrev 2008-04-15 19:07:43 följande:
    Ja happ. Maya har magsjuka IGEN... Andra gången detta år..
    Vi har för tredje gången... eller Inte vi.. men Emmy
  • Ugglans mor

Så vad gör alla ni andra ikväll???
    Själv så blir jag singel... ska ut på krogen med några vänner =)

• Ugglans mor
    maltazar skrev 2008-04-19 17:30:59 följande:
    pissy: ah, va roligt :) skulle jag också vilja, men jag är nog för trött :Pska lägga mig nu ett tag, sen blir det nog att lägga sig i soffan och glo lite.
    Trött!!! Nej men Malle.. man är aldrig för trött för ett glas vin på en mysig pub med trevligt sällskap... =)

Jag har börjat få mitt vårhumör. Vilket innebär att jag är ute på krogen mycket mer, jag vill hela tiden bara träffa människor.. Det brukar dock lugna sig sedan
  • Ugglans mor
    Lillhjärtat04 skrev 2008-04-20 01:09:14 följande:
    Ingen som är vaken här? Själv så jobbar jag natt så jag har måååånga timmar kvar
    Ja, jag var vaken. Men var inte framför datorn...
  • Ugglans mor

jag ska försöka rensa och sortera mitt förråd.. Å det känns som det kommer att ta tid eftersom det är ca 25 kvm... *suck* Men det måste göras... Å fönsterna skulle varit putsade oxå...

• Ugglans mor

Jag har så tråkigt att det är inte sant just nu.. kan nån säga mig nått kul att titta på här på internet

Svar på tråden ***Skelleftetråden***