Inlägg från: maritmedm |Visa alla inlägg
  • maritmedm

***Skelleftetråden***

Hallå... nu är jag med igen... hängde inte alls med i att det blev en ny tråd Men nu har jag hittat er.
    Någon som känner ngn som syr klänningar? Vill ha en fin klänning, men min sömmerska som jag använt mig av tidigare har flyttat så vet inte vem jag nu ska be, nå tips?

• maritmedm
    Mammasknodd skrev 2008-03-03 18:21:12 följande:
    maritmedm: Vad ska du ha för klänning då? Brudklänning? Coktail? Bal?
    Coktail, en som är fin men ändå ganska enkel
  • maritmedm
    hally skrev 2008-03-04 09:26:06 följande:
    kobra: Det känns himla bra, bara vi nu kan vara friska så vi orkar flytta. Elias är inte utskriven än.Måste få bort pensionärsdoften ur huset och fixa till lite. Bara man får fixa någonting på en gång så känns det mer som vårt.Hur går det för er med huset?
    Inte alldeles lätt att bli av med lukten av gammal människa... Hur är det med lillen då? Blivigt nå bättre?
  • maritmedm
    hally skrev 2008-03-04 09:56:04 följande:
    maritmedm: Nä fast det luktar inte farligt, men man vill ju ha sin egen doft i sitt hem Elias är bättre just nu, han går omkring lite och äter macka och välling av egen fri vilja =) Himla skillnad mot för innan. Var in 3e ggn igår och fick dropp, då fick han även nåt glukos-aktigt, socker för att få energi då han bara ville sova. Han var rätt OK när vi åkte hem men sen fick vi ju inte i han nåt...som vanligt, och sen kräktes han igårkväll. Så inatt har det blitt vätskeersättnings-tvång varje kvart o imorse började han dricka av egen vilja och åt lite. Som sagt det har han fått behålla och är ovanligt pigg nu Annamus: Tack
    Skönt att det blir bättre iaf
  • maritmedm
    hally skrev 2008-03-04 10:16:51 följande:
    maritmedm: Hur går det för er är ni friska nu?
    Jo äntligen är vi friska Men blev orolig i helgen då Mirjam började hosta mer igen och tappade rösten... vill inte att hon blir sjuk igen, men verkar som det bara blir en förkylning denna gång.
  • maritmedm
    hally skrev 2008-03-04 10:49:29 följande:
    Ja Elias hostar ju mycket han också och har ont i öronen. Jag som trodde allt skulle bli bra nu men de ringde precis från barn och sa att proverna visat att han har högt infektionsvärde. Har han alltså en infektion då? De ville inget säga utan vi ska in i em.
    Låter ju inte helt bra... men då kanske det finns nåt de kan göra mer konkret för att han ska bli bättre.
  • maritmedm
    Felicia6 skrev 2008-03-04 11:02:35 följande:
    Krya på er alla sjuklingar! Hoppas hoppas det kommer gå över snart!Idag är det en vecka sen operationen och tre veckor sedan jag börjat med flytet och totalt har jag nu gått ner 9kilo. Helt galet Allt går bra oxå, mår inte så dåligt och ska ut på prommis med en kompis snart
    Härligt att dt funkar bra för dig
  • maritmedm
    hally skrev 2008-03-04 11:05:28 följande:
    maritmedm: Ja...jag vet inte vad jag ska hoppas på, vill bara han ska va frisk och pigg som vanligt =/Känns jätteknasigt när han kan ha byxorna jag lagt bort för att de var för trånga nu igen, han har gått ner 3 kg sen i torsdags
    Tre kilo!!! Det är mkt det! Huvva... han tynar bort lilla stackarn
  • maritmedm

Hally: Har ni fått antibiotika då? Tänkte nu då han hade så hög sänka?

• maritmedm
    Smultronet12 skrev 2008-03-05 06:06:13 följande:
    Maltazar: Jo jag har sökt på Ica, men hittade tyvärr inte det jag sökte, därför som jag frågar här, större chans att nån har kvar ica kvantum bladet från förra veckan..SNÄLLA igen som vet med sig att de kanske har kvar bladet?
    Kom du och gå igenom vår pappersinsamling, där finns det garanterat
Svar på tråden ***Skelleftetråden***