Inlägg från: maritmedm |Visa alla inlägg
  • maritmedm

***Skelleftetråden***

Lofia skrev 2008-03-18 10:43:17 följande:
    Hej!Visst var det någon av er som bodde i brf kvisten?
    Ska ni flytta hit?
  • maritmedm
    maltazar skrev 2008-03-18 14:38:16 följande:
    haha nä det va ju ett tag sen.. men allmänna arbetstider i övrigt är ju desamma nu som då.
    Arbetstider ja, men inte dagistider osv.
  • maritmedm

Påsken för två år sen hade jag några riktigt dumma ungar som kom och tiggde godis. Då jag öppnade dörren stod de bara där och glodde, inte ens ett "Glad Påsk". De fick självklart ingenting av mig men då kom de tillbaka, samma ungar, tre-fyra ggr!!!! Tillslut så gav jag de en rejäl utskällning!

Om Mirjam mot förmodan ska gå påskkärring så får hon göra påskkort och ta med sig lite godis och gå runt till grannarna och bjuda på en karra och ett kort och önska glad påsk... Inte tigga.

• maritmedm
    hally skrev 2008-03-19 08:00:23 följande:
    Värst är när barnen kommer och tigger och föräldrarna står bakom. HUVVA!! Stackars barn, måste kännas pinsamt att tigga när man inte är fattig...Vi har tapet-problem. Vad har ni folk på väggarna?
    Vitt och annat ljust... å så färg på annat. Men nu i vårt hål i hallen så ska vi sätta upp nån lite läckrare tapet, stormönstrad.
  • maritmedm

Vilken fotograf här i stan tycker ni tar de bästa porträttbilderna?

• maritmedm

Vi har slagit ut ett förråd och då blev det som ett hål som vi ska ha som läshörna... så vi kallar det för hålet nu medan vi bygger.

• maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-19 08:44:13 följande:
    hmm.. men jag går ju till peda o klipper mig, så de gånger jag ahr klippt mig hos henne op salongen var hon ricktig men då jag klippt mig hos henne hemma var hon lodsas hihi (skojar bara, för att förtdliga)
    FIKA IKVÄLL!!!!
  • maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-19 08:49:56 följande:
    jaja men, ikväll blir det fika om bara bilen startar. gjorde den inte igår!
    Men va tusan... då får väl ta taxi andersson annars, de åker jag med ofta!!!

Ska ni på kalas på fredag? Det ska inte vi, jag sa att då vi inte har Mirjam så löns det ju som inte, då tyckte S att vi kunde komma iaf men då sa jag att det ger mig inget att gå på ettårskalas. Sen kom jag på att jag var ju till er utan Mirjam, fast då skulle ju hon med men blev sjuk på morgonen. Iaf frågade hon om D skulle vara hemma med Mirjam i helgen och då hade jag ju turen att kunna meddela att han jobbar och Mirjam är i Ume hos farmor.
  • maritmedm

Ingen som kan rekomendera en bra porträttfotograf????

• maritmedm
    hally skrev 2008-03-19 09:02:06 följande:
    maritmedm: Svägerskan har vart hos Fotograf Mariann eller heter den så? Det blev fina foton.Har inte vart hos nån själv då vi dels har en bra kamera som vi övar flitigt med och sen har jag en väninna som är skolfotograf, så där blir det porträttfoton med riktigt bakgrund.
    Mmm, hon tar fina bilder... är hon som brukar vara och ta dagisfoton.
Svar på tråden ***Skelleftetråden***