***Skelleftetråden***
Kixi: Jo jag är åxå sån att böcker är porr, men hinner ju inte läsa nåt nu kan man säga. Men då jag går på biblan blir jag besynnerlig i magen rentav, förväntan och upphetsning liksom... alla dessa böcker... mmmmm.... HAHAHAH!
Kixi: Jo jag är åxå sån att böcker är porr, men hinner ju inte läsa nåt nu kan man säga. Men då jag går på biblan blir jag besynnerlig i magen rentav, förväntan och upphetsning liksom... alla dessa böcker... mmmmm.... HAHAHAH!
Ja jag är inte här inne så mycket som ni ser på sistone. Eller jag läser men skriver inte... jaja, e mycket med bäbisandet. :)
Ja syr gör jag i omgångar, går inte bara sy lite då och då, allt på en gång är det som gäller och sedan torka ett par veckor. Och nej, jag syr inte cocktailklänningar, syr bara till mig själv och något enstaka enkelt medeltidsplagg som tradera får sälja.
Jo det e ju inte ens två månader kvar nu så är vi åxå husägare och det är så tokigt spännande ju! Man skulle nog vilja ha pengar och pengar och pengar i massor för å kunna shoppa allt man vill till huset. Hur gör ni för att inte vilja ha aaaaalllt på en gång ni som bor i hus???
Förresten så bytte jag namn på min bilddagbok kom jag på!!! *skäms* Så kanske någon vart in och inte hittat mig nudå. http://annaluskan.bilddagboken.se/ Så ska det vara. Hette ju Ylvali tidigare. Annaluskan kallade min morfar mig... hehe. Välkomna in och glöm inte att skriva på bilderna så man ser ni vart in juh! :)
Hally: Helt klart pluspoäng!!!! :)
Malle: Ja det blir senast sista april dårå, men förhoppningsvis e han ute tidigare så vi får börja innan dess... hoppas hoppas!!!
Soulie: Jo jag är helt rosig om kinderna (solbränd?) efter att ha vart ute några timmar med barnen på förmiddagen. Helt underbart! Var dagarna så här hela vintern så hade jag inte n större längtan efter sommaen! :)
TUPPERWARE TISDAG DEN 18 MARS, KLOCKAN 10.30
Japp! Detta är för daglediga! Inget stort partaj, väldans litet och trevligt faktiskt. Jag bjussar på lunch. Hemma hos mig alltså. Är det någon som vill komma? Skriv upp er här isf. Barnen e åxå välkomna såklart! Och om någon vill beställa utan att komma så kan man gå på www.tupperware.se och så skicka beställningen till mig på annamus@gmail.com
Vi kommer iaf:
Annamus (Anna, Mattis och Anja)
Verkligen ingen som var intresserad av Tupperware alltså?
Maddeofreddes: Jo det e såklart så att de flesta jobbar, men vi tänkte ta ett dagparty för en gång skull. E som sagt ingen fara om det inte kommer så många, blir trevligt nog ändå. :)
Jag kan bara svara för mig själv bcsvensk. Jag har min gubbe alltså pappan till mina barn. om jag går bort finns han där och kommer att vara både mamma och pappa till barnen. Dom kommer inte behöva sakna nånting alls. All is taken care of så att säga. Det finns ingenting jag känner att jag måste ha gjort innan jag då eventuellt skulle gå bort. Mamma blev ju sjuk, och när hon fick veta att hon skulle gå bort så ville hon organisera om sitt liv. Göra så det blev bättre för henne sista tiden, men främst bättre för yngsta sonen då och även oss andra barn. Hon hade ett halvår på sig sade läkarna. Det fick hon inte. Hon hann inte göra det hon skulle. Skiljas från pappa bla. flytta till en liten lättstädad lägenhet. Njuta av livet.... nä... icket... Hon fick en månad efter läkarens besked. Propp i benet som förmodligen löstes upp till hennes redan illa åtgångna lungor. 41 år gammal. Och ja, jag är JÄTTERÄDD för att dö. Men inte rädd för att lämna barnen som sagt.
Vi ska ju börja packa vi med, ska vara inne den sista april i vårt hus. Här har ni en länk där jag lagt ut bilder på huset:
Annaluskan.bilddagboken.se/index.php
Ingen har då sagt nåt dåligt om vårt hus och det är jag SÅ glad över, det hade varit jobbigt. Alla är så positiva. Och vi e så nöjda med hur det ser ut redan, men säkert kommer det bli nåt man ska göra. Inget vi vet nu dock.
Jo men vi behöver ett matsalsbord med 6 stolar, för köket e så litet så vi rymmer inte gäster där så att säga. Ska ha ett i v-rummet. Någon som har ett å sälja? Billigt dårå såklart. ;)