Inlägg från: madigan |Visa alla inlägg
  • madigan

***Skelleftetråden***

xylifon skrev 2008-03-29 20:05:46 följande:
    på statoil i bureå
    aha där har jag aldrig varit.
  • madigan
    xylifon skrev 2008-03-29 20:14:08 följande:
    nää.. man behöver nästan bil för att ta sig dit
    sant..men mina föräldrar har bil, men har ändå inte vart där.
  • madigan
    Annamus skrev 2008-03-30 09:45:01 följande:
    Felicia: Haha, det är som när jag var ut och dansade sist, då kännde jag mig supergammal. Dansade med en kille som bjöd upp mig, artig och trevlig och surrade på, och så mitt i alltihopa frågar han mig: Vilken klass går du i? Jag bara... eh.... eh... eh.... ja jag gick väl ut skolan för 15 år sen men... tja...
    Såg att ni fått en t-shirt från Dreamhack.....där jobbade min mamma tordag och fredag.
  • madigan

Har varit på loppis och hittade lite bebiskläder.
    Sen så köpte jag en tjock åkpåse för 30 spänn. Dom som sålde den sa att dragkedjan var paj, jag testade att dra igen den och nöp ihop dragarn. Nu fungerar den....30 spänn från Babyproffsen.

Lycka!!!

• madigan

oj nu har jag lagt bud på lite saker på tradera.

Tror jag måste slita mig och vandra till kylen.

• madigan
    maritmedm skrev 2008-03-31 07:05:51 följande:
    Hon längtar så mkt, säger det till allt och alla
    ska du ha barn eller?
  • madigan
    maritmedm skrev 2008-03-31 08:38:01 följande:
    Nope, gifta mig.
    aaa Grattis!!
  • madigan

Ikväll ska jag på riddardubbning på Vitberget. Tycker de är så fränt!
    Min dotter ska dubbas bla.

• madigan
    hally skrev 2008-04-01 15:26:02 följande:
    Hittade till slut på AvenySko, Viking - de är jättelätta och fina, känns som bra foder inuti. Bra och mjukt mönster under så att de inte ska vara så himla halkiga. På Wedins hade de nästan slut allt, fanns en låda för 99kr/par men bara stoooora stövlar eller flickiga i rätt stl Nog för att jag har en del genus-tänk i huvet men jag köper inte rosa stövlar med glitter och flygande små flick-änglar på nya till han. Hade storasyster haft dem innan och han hade velat ha dem, så visst madigan: Spännande, hur kommer det sej att hon ska dubbas?
    alla gör det i 4:an eller 5:an
  • madigan
    maltazar skrev 2008-04-02 16:12:06 följande:
    hally: jag har då inte allt sånt i väska.. galon och ytterkläder har hon konstant på dagis, ja förutom det som hon kommer i då :)i väskan har hon enbart byxor, sockar, trosor och pyjamas.Oftast hänger de galonkläderna i grovis, lätt att hålla reda på och inte smockfullt på hyllan i hallen :)
    varför har hon pyjamas på dagis?
Svar på tråden ***Skelleftetråden***