Inlägg från: madigan |Visa alla inlägg
  • madigan

***Skelleftetråden***

Mochride skrev 2008-03-26 13:08:24 följande:
    Som du hittade till din dotter. Fast du kanske inte köpte dem
    Jo vänta lite så ska du få se dom.
  • madigan
    maltazar skrev 2008-03-26 13:30:24 följande:
    madigan: att du orkar :) jag va ut me hunden för ett tag sedan "lång promenad" tänkte jag.. men f-n vad det blåste då :/ blev inte alls speciellt lång sväng
    Nja de var på håret, glömde mitt bälte..fick ont i ryggen och nu väl hemma så har jag ont i höften...
  • madigan
    Mochride skrev 2008-03-26 13:27:13 följande:
    Har varit på några söka-jobb-kurser tidigare och de säger alltid ungefär samma sak.
    Nu är brallorna i mitt galleri......
  • madigan

jo hon godkände dom..konstigt nog...annars brukar de låta:

-hm.......

inte så kul precis..hon har kommit i puberteten och hon är inte så glad i nåt jag köper..mest skrik och gnäll från hennes sida..

• madigan
    Mochride skrev 2008-03-26 13:56:11 följande:
    Hin kanske inte vill ha bara för att det är mamma som köper, eller är hon väldigt bestämd av sig?Nu ska jag inte hänga här mer på ett tag, ska göra en chokladsockerkaka. Skriv inte för mycket innan jag kommer tillbaka
    jo de ska vara korta tröjor och tajts, korta kjolar och så.
  • madigan

alltså hon går inte bara så....utan de är lager på lager..... tröja+kort tröja...tights+kort kjol

• madigan

ååå dessa ungar..jag blir tokig. Nu har flickan farit ner på stan med en kompis trots att hon inte får. Jag fick veta de av kompisens mamma, den ungen hittar bara på en massa.

• madigan

våran hyra är på 7000 för en 4:a på 79 kvm...pest

• madigan

Ja vi bor på Erikslid. Men vad ska vi göra åt de...dom pengarna som det kostar att flytta har inte vi i handen. Vi kommer att få leva på vatten och bröd om vi ska flytta härifrån.

• madigan
    skrutteluttan74 skrev 2008-03-26 21:44:18 följande:
    Ja det är ju så...Ibland får man lixom väga för och emot,vare sej man vill eller ej...
    Ja vi vill flytta, men hur ska de gå till..alla tapeter....vi har ingen bil....tycker mest synd om barnen....finns liksom ingen plats för hobbies..som tv-spel..... och liknande
Svar på tråden ***Skelleftetråden***