Inlägg från: Felicia6 |Visa alla inlägg
  • Felicia6

***Skelleftetråden***

Men vem tuusan var beräknad till min födelsedag då?

Angående lilleputtlandet har jag faktiskt ingen aning.. Hoppas inte dom stängt helt, jag hade velat ta dit jeppe då han blir lite äldre

• Felicia6

Jag håller nu med madigan och övriga. Klart som fan att hon INTE ska behöva anpassa sig till att vara ett dövt barn då hon inte ens är det.

Att anpassa ett litet barn till helt nya saker tar flera månader och under den tiden så får man stå ut med massor och barnet missar fruktansvärt mycket så ja, dom hamnar faktiskt efter i utvecklingen då

• Felicia6
    Ljusparty hos mig den 22a april klockan 19.00. Jag hoppas många vill komma
    Vilka har lust?

Felicia6 (såklart )
  • Felicia6

Peda, vad olika det kan vara, jag tycker oriflame är väldigt bra Och har många runt mig som oxå tycker det Men det är väl olika frn person till person vilken smak man har, vilken hud man har osv

Haha, jösses. jag la ut lite gamla kläder på tradera och tänkte att jag kanske kunde få 2-300lr nåt för dom iaf.. jag fick 1600kr!!

• Felicia6

hally, jo det går bara finfnt. Har gått ner 17 kilo nu på drygt två månader så det känns superbra Har lite illamående hela tiden och lite jobbigt med maten, men det är sånt man får ta

• Felicia6

Påminner igen om ljuspartyt på tisdag klockan 19.00 hos mig.

Var ingen intresserad?

• Felicia6

Peda, fast det behöver ju inte vara sämre märke generellt bara för att nån hudtyp inte kan ha det

• Felicia6
    skarin86 skrev 2008-04-19 10:12:50 följande:
    hejsan! vet nån om det är klädbytardag idag på a torp??=)
    Det är nästa vecka
Svar på tråden ***Skelleftetråden***