***Skelleftetråden***
Men vem tuusan var beräknad till min födelsedag då?
Angående lilleputtlandet har jag faktiskt ingen aning.. Hoppas inte dom stängt helt, jag hade velat ta dit jeppe då han blir lite äldre
Men vem tuusan var beräknad till min födelsedag då?
Angående lilleputtlandet har jag faktiskt ingen aning.. Hoppas inte dom stängt helt, jag hade velat ta dit jeppe då han blir lite äldre
Jag håller nu med madigan och övriga. Klart som fan att hon INTE ska behöva anpassa sig till att vara ett dövt barn då hon inte ens är det.
Att anpassa ett litet barn till helt nya saker tar flera månader och under den tiden så får man stå ut med massor och barnet missar fruktansvärt mycket så ja, dom hamnar faktiskt efter i utvecklingen då
Nu har jag börjat sälja oriflame
Så vill ni ha nåt vet ni vart ni ska vända er
Peda, vad olika det kan vara, jag tycker oriflame är väldigt bra
Och har många runt mig som oxå tycker det
Men det är väl olika frn person till person vilken smak man har, vilken hud man har osv
Haha, jösses. jag la ut lite gamla kläder på tradera och tänkte att jag kanske kunde få 2-300lr nåt för dom iaf.. jag fick 1600kr!!
hally, jo det går bara finfnt. Har gått ner 17 kilo nu på drygt två månader så det känns superbra
Har lite illamående hela tiden och lite jobbigt med maten, men det är sånt man får ta
Påminner igen om ljuspartyt på tisdag klockan 19.00 hos mig.
Var ingen intresserad?
Peda, fast det behöver ju inte vara sämre märke generellt bara för att nån hudtyp inte kan ha det
hally, fet och torr hy är inte det samma som blandhy?
jag skriver privat till dig