Inlägg från: Felicia6 |Visa alla inlägg
  • Felicia6

***Skelleftetråden***

xylifon skrev 2008-03-16 11:57:17 följande:
    ok..för enligt det jag har hört så går det inte att trivas där, +att lönen är så dålig såatt man ändå inte kan försörjasig på den!
    Tony får ut mellan 11-13 000kr per månad där och det tycker då jag går att leva på Och jo, man kan trivas. Tony stortrivs med sina jobbarkompisar och med själva uppdraget i sig
  • Felicia6
    Smultronet12 skrev 2008-03-16 11:57:40 följande:
    felicia6: Joo, men det tog lång tid innan 10-öringen ramla ner och jag fattade att han var din man..
    haha jaså?
    Du var inte på comhem-uppdraget va?
  • Felicia6
    Pumpkin skrev 2008-03-16 11:59:28 följande:
    Fast som Tony tycker: Det är absolut inget fel på kollegorna!
    Ja han älskar alla jobbarkompisar typ Dom är ett himla bra gäng
    xylifon skrev 2008-03-16 12:01:13 följande:
    ok..jo 11-13000kan ju gåatt levapå, dt är ju typ som att jobba ivården. och trivs man så är det ju bra,men trivs man inteoch fårut "bara"11-13000 så känns det lite
    För oss är det skitmycket pengar iaf, innan han började på xzakt hade han ut 5000kr per månad, så 8000kr extra är massa massa pengar för oss. Vi lever skitbra nu
  • Felicia6
    Smultronet12 skrev 2008-03-16 12:04:05 följande:
    Felicia6: Nää, jag sitter på Finanas & Försäkrings området.. Sen så är det ju så också för mig i alla fall. Att jag jobber ju faktiskt med nånting som jag tycker om. Ja inte själva callcenter delen, men jag svarar för försäkringar och det vill jag hålla på med, men inte på Xzakt. Men det är ju rätt dumt at säga upp sig när man gör nåt som man vill hålla på med i framtiden och ta ett tex städjobb.Vad ska jag svara på intervjun då. Varför sa du upp dig från ett jobb där du fick göra det du ville?? Jaa, bättre för min "karriär" att vara kvar än att söka nåt som jag inte vill hålla på med..Men jag kommer nog att studera till hösten....
    håller med dig totalt. Bättre sitta kvar då tills man får samma jobb på annat ställe och kan gå över så, än att behöva ta nåt riktigt skitjobb bara för man inte klarar av ledningen och så
  • Felicia6

Lilun, jag har ingen aning om vad man ska göra med klädkammaren :S Vi har lagt det lite på is vi med Återkommer då jag får idéer

• Felicia6

Fan, är lite låg nu.

Har en tjejkompis jag lärt känna från pite som opererades förra måndagen på samma sjukhus som jag opererades på. Hon akutopades i morse i 6h och hade 5liter blod i buken. Vilken blödning Nu ligger hon i respirator och det känns inte roligt alls. Kan inte hälsa på henne heller för det är så långt dit bort :S

Hon har mått dåligt hela tiden efter open och började kräkas direkt hon vaknade upp förra måndagen.

• Felicia6
    xylifon skrev 2008-03-17 22:11:40 följande:
    urs vad tråkigt felicia, hoppas verkligen att det går bra för henne!
    Ja på ett sätt är jag jätteledsen för att hon råkade så illa ut och ligger där alldeles själv
    Samtidigt är jag glad att min operation gick så bra som den gjorde. Och jag får lite dåligt samvete för jagkänner så :S
  • Felicia6
    xylifon skrev 2008-03-17 22:18:09 följande:
    men det är klart att man känner så.. man ska ju ändå vara tacksam för det man har. sålänge man känner empati för andra också. alla vet ju att du är en snäll tjej, du behöver inte ha dåligtsamvete, de som gör dendär operationen vet ju ändå riskerna med den och är vuxna människor. pussa sonen lite extra och var glad för att du mår bra utan dåligt samvete!
    Tack Sofia Ja jag ska göra det och samtidigt hålla tummarna för henne och hoppas på att hon vaknar upp snart igen och får må bra
  • Felicia6

Tatung har jättegod mat.
    Jag brukar alltid ta fläskfiléspett med pommes och beasås och många av mina vänner älskar oxå den rätten.
    Plankstek är oxå väldigt poppis där

• Felicia6

Gah, fan så svårt detta är :S Försöker leta billigt flyg och billigt hotell, men jag hittar bara skitflyg då

hur gör alla andra för att hitta guldklimparna?

Svar på tråden ***Skelleftetråden***