Inlägg från: Felicia6 |Visa alla inlägg
  • Felicia6

***Skelleftetråden***

kobra, Leif Sundbom heter min brorsa

• Felicia6
    hally skrev 2008-03-24 22:22:01 följande:
    Felicia6: Nä han säljer inte köken men vitvarorna
    haha , ja tänkte att det säkert var så

kobra, hehe okej, ja har man pratat med leif nångång så kommer man ihåg han, eller hur hally?
  • Felicia6

Jävlar, nu blev jag grinig Först hittade jag superpris på en resa till thailand.. wihoo tyckte jag.. tryckte på en knapp och sen fanns inte dom resorna kvar, utan var sisådär 10-20 000kr dyrare.. suck

• Felicia6

Jag älskar självscanning och att jag själv kan betala med kortet och slippa stå i kassorna

Vi försökte storhandla på Willys en gång och det slutade med att det vart dyrare så jag fortsätter nog handla på coop Sen på coop får man ju bra med såna där checkar oxå tycker jag

• Felicia6
    kobra skrev 2008-03-27 22:50:45 följande:
    ja det är exakt så jag tror det blir för mig då, det blir dyrare och jag har ingen koll alls
    Ja det är helt galet faktiskt. Jag höll på att dö, för det blev nästan 1000kr dyrare.. Det är mkt pengar ju.

Man blir oxå lite handikappad då man inte kan se eftersom hur mkt det blir i påsarna hihi.
  • Felicia6
    kobra skrev 2008-03-27 22:55:44 följande:
    det kanske blir samma syndrom som när man är på ikea, man inbillar sig att allt är sååå billigt att man bara matar på med grejs åsså svimmar man i kassan av chocken
    Ja, ungefär så. Jag har börjat göra så på bla Ikea och Ullared att jag skriver upp allting jag tar så jag har koll på hur mkt jag är uppe på. Annars gör jag av med alldeles för mycket pengar och som du säger, svimmar då man kommer till kassan
  • Felicia6
    Jag har lagt ut lite före och efterbilder i mitt galleri om någon vill se.
    Nästan ingen ser någon skillnad på mig trots att jag gått ner 14kilo

kobra, ja annars blir man ruinerad
  • Felicia6

AnnaMus, jo jag skriver listor, men lika fullt hittar man något i affären som man inte tänkt på innan, som det är rea på, som man är sugen på osv osv

Kobra, tack Jag ser själv ingen skillnad än, men idag köpte jag en tunika i mindre storlekar än vad jag brukar ha, dåblev jag rätt glad hihi

• Felicia6
    maltazar skrev 2008-03-27 23:35:57 följande:
    Lotta: ja jag håller med kobra :) men kroppen va svår att se, ränderna stör lite :P tror man ser bäst skillnad i samma kläder, då syns ju även då de ser pösigare ut
    Jo, förstår ju att det är lite svårt. Nästa gång ska jag ta med samma kläder
    Byxorna ser likadana ut, men är faktiskt en storlek mindre på efterkorten hihi
  • Felicia6
    maltazar skrev 2008-03-27 23:47:02 följande:
    Lotta: mehhh, ta på dig de byxor som är förstora så man får se hur du krympt ur dom ;)
    hihi jag kan ordna det i helgen kanske
    Dom stora byxorna och så randiga tröjjan
Svar på tråden ***Skelleftetråden***