***Skelleftetråden***
maritmedm: ja, det är väl lite det att du byter efternamn till det du gör också.. du vet ju hur han är :-P men jag tror nog att han kommer. han var nog bara chockad
maritmedm: ja, det är väl lite det att du byter efternamn till det du gör också.. du vet ju hur han är :-P men jag tror nog att han kommer. han var nog bara chockad
vi köpte vran fyra på skiftes för 80 000 och solde den för 120 000 sju månader senare då vi köpte huset. och folk yckte att vi gav mycke som gav 80 000 för den!
vi kommer aldrig ihåg när vi gifte oss.. nu i vintras då vi "firade" ett år så ringde peter o grattade o vi fattade ingenting
jo jag tror det var den 15:de
men nu har vi lite mer koll, blev ju lite pinsamt då peter ringde så nu kollar vi ibland, men jag vet ju att det var på vinter eftersom jag var höggravid med dogge
jag tror inte at det är dig som D har svårt för
o det är nog en speciel med nyaefternamnet som han inte gillar
inte P då såklart. jo det finns ju så många konstiga andersson så D fick allt snällt byta till mitt efternamn då vi gifteoss
hahaha.. ja det skulel han kunna bli ricktigt irri över
jag ahr varit på barn sammanlagt fyra veckor med mina barn. på issoleringen. ja är inte så impad heller om man genför med hur det är att vara på barn i umeå. där är det mycke bättre!
sorry annamus, försöker prata med andra här inne men ingen svara på mina inlägg så jag troded att jag avr osynlig för alla andra än maritmedm, ska tänka på det i fortsättningen!
morblåbär, det måste ju ändå vara bättre att bo där på den öppna avdelningen så man iaf får gå o äta. är inte rolligt att ringa o be ommat då de blir sura på en, men man kan inte ligga där en vecka utan att äta alls!
jag har ju redan gjor det en gång ju, du får ju skylla dig själv som inte kännde mig då :-P
denna gången kände jag att jag ville giftamig, bara fr att allt blir lättare med barn o hus o så, men orka ha en fest då.. jag ahr ju ändå inga bra vänner längre :-P
annamus, men jag ahr ju varit här i tre år o hängt o bara marit som ser mig ju.. hmm.. men jag börjar visst synas lite nu.. är som i den där filmen med mumintrollen o den sär osynliga flickan. tillslut syntes hon igen