Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

***Skelleftetråden***

på fredagarna får alvin se bollibompa, för det gör ju inget om han flännar hela lördag då ä vi ju oftast hemma, men han orkar inte vara uppe til efter sju. o nu då han är på hobbyn till åtta på mondagarna.. *suck* men något kul måste han ju få göra också.

men strax före klockan sex går vi upp med alla barnen, de små äter välling o alvin får sitt levaxin o sin vitamin. sedan är det i princip alltid tyst där uppe innom tio minuter. då tolkar jag det som att det är rätt tid att lägga dem!

När får vi en Gloria?
  • varfördåför

vi äter så att vi är klara vid fem, så hinner de se lite paly hous disney innan de lägger sig.

När får vi en Gloria?
  • varfördåför

men peda man ska verkligen inte åka rulltrappa med vagn!

När får vi en Gloria?
  • varfördåför

våra barn har sldrig kunnat sova i våran säng, har försökt någon gång då de drömt mardrömmar (alvin) men tillslut blir han så läss på attd et är varmt och trångt att han trottsar spökena o går tillbaka till sin egen säng

men jag förstår honom, ibland skull ejag villja ha en egen säng också o slippa ligga brevid den mänskliga kaminen som jag är gift med

När får vi en Gloria?
  • varfördåför

dagens sanning var det. daniel går i t-tröja nu om jag inte tvingar han att ha jacka för att det ser bättre ut då man tex är på obs, där alla andra har jackor

När får vi en Gloria?
  • varfördåför

jag tror att daniel ensammen bidrar med 50% av den globala uppvärmingen...

När får vi en Gloria?
  • varfördåför
    peda: hade han inte varit borta minst 12timmar perdygn så hade vi inet behövt bergvärmen

jag skrev inte att det var olagligt jag skrev bara att "man ska verkligen inte åka rulltrappa med vagn" :-P
    När får vi en Gloria?
  • varfördåför

15 i crp, så förmodligen ett virus. men dock inte streptokocker. ska väl o träffa läkaren i morgon kasnke... men kommer nog at ta ett år eller så innan jag får komma å öron näsa hals o röntka bihålorna! hur i H ska jag orka jobba åtta veckor i sommar heltid o även ahand om alla barnen (inräknat min kamin)

När får vi en Gloria?
  • varfördåför

jepp.. blir tungt, blir det! 

När får vi en Gloria?
Svar på tråden ***Skelleftetråden***