Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

***Skelleftetråden***

jag ahr aldrig måste söka några jobb alls där, har bara måste vara på mina träffar

När får vi en Gloria?
  • varfördåför

men man har rätt till heltid!?

När får vi en Gloria?
  • varfördåför

har ni sett nya norrlandsguld reklamen där de åker skridskor? den är iaf inspelad i holmsvattnet snätt nedanför vårat hus

När får vi en Gloria?
  • varfördåför
    Peda skrev 2008-04-11 14:41:26 följande:
    Jo...Xylifon har säkert två ur sin varg flock att av vara!
    nej, xylifon har inte det :-P + att marit redan frågat några gånger och vid upprepade tillfällen försökt smygaut små pojkarna i veskor  eller på annat sätt undanstoppade, tex inne i jackan. (bara tur att jag hunnit se det)
    När får vi en Gloria?
  • varfördåför
    Peda skrev 2008-04-11 18:31:03 följande:
    Meh! Vad är du för kompis? Du har ju så många.. inte saknar du två stycken! Tänk på henne, hon måste ju ha nåt o fylla vagen med! *rullar på ögonen*Härre jisses va e det för fel på dej quinna!?
    vems ka då skänka mig två som jag kan ha i min tvillingvagn då? halå.. tänk lite innan du börjar tjafsa :-P
    När får vi en Gloria?
  • varfördåför
    Peda skrev 2008-04-12 14:08:43 följande:
    Daniel har redan två barn till att köra i den!!
    dina då eller :-P
    När får vi en Gloria?
  • varfördåför
    Peda skrev 2008-04-13 12:22:07 följande:
    Nej nej.. du och Ilon!!
    vist har vi redan komit överens om att jag både är äldre än du och har månadshandlat i flera år längre än vad du har gjort, + att du rent kroppsmässigt skulle rymmas i en vagn tillskillnad från mig osm e lång och reslig att inte peter skaffade en tvillingvagn då ni fick alexander, hmm, ja, nu då du tarupp saken så är det ju facktisk konstigt, för dina små korta ben borde ju bli trötta fort.
    När får vi en Gloria?
  • varfördåför

dom har väl ofta samma dag som anderstorp, men det brukar vara olika tider!

När får vi en Gloria?
  • varfördåför
    maritmedm skrev 2008-04-14 08:12:06 följande:
    Ja jag har ju försökt få Douglas... men det går trögt!!!
    nu skule du ju kunn ata ilon å, hade ju varit värre om du tagit han som bebis efterson han var så rädd för dig
    När får vi en Gloria?
  • varfördåför

jag säljer ju superbra, värdsledande smik jag det är super bra. ett av de tre största märkena i världen

När får vi en Gloria?
Svar på tråden ***Skelleftetråden***