Inlägg från: madigan |Visa alla inlägg
  • madigan

***Skelleftetråden***

xylifon skrev 2008-03-14 14:48:13 följande:
    jag jobbar ju i helgen så jag kan helle rinte då.. men tll veckan så går dt bara bra.. men jag lägger in bild ändå i kväll så är det gjort
    ok..jobbar åxå i helgen ..fy så trist
  • madigan
    xylifon skrev 2008-03-14 14:51:00 följande:
    mm.. jobbade igår också.. nu då jag bara jobbar varannan hälg och strödagar då jag behövs så känns det mycke jobbigare att gå till jobbet än då jag jobbade mer än heltid! :-/ vars jobbar du?
    På Medlefors i disken..skulle vara 400 pers och äta där..puh tur man får hjälp av 2 till.
  • madigan

xylifon:

Sen när man dessutom är gravid i snart 8:onde månaden så är de en pärs.

• madigan
    xylifon skrev 2008-03-14 15:05:33 följande:
    jobbade med en tjej son just har fått barn, hon tog havandeskapspenning tvådagar efter bf.. hon jobbade både på bf, bf+1 och bf+2 haha.. o statoil är gasnka tungt, rent fysiskt, + att man står i sex-åtta timmar i sträck, jag fattar inte hur hon orkade. jag ahde nog inte gjort det
    ojdå..jag får de den 9 april.
  • madigan
    Felicia6 skrev 2008-03-14 17:28:28 följande:
    9e april fyller jag år
    ska jag minnas ..*L*
  • madigan
    xylifon skrev 2008-03-14 17:55:26 följande:
    för att det är värsta planerade festen och alla i byn ska fara och det är han vi köpte huset av och vi missade själva kalaset han hade, vi känner oss lite tvugna hade varit jätte rolligt om det inte var för att jag är så trött och ska jobba och ölite pengar och i ngen barnvackt!snart finns bilder på vaggan...madigan.. lägger in dem nu!
    Kanon..jättefin är den ju!
    Vill ha den..sen är de priset...men du kan ju fundera tills på onsdag eller nåt.
  • madigan
    xylifon skrev 2008-03-14 21:16:11 följande:
    vars bor du?
    Erikslid
  • madigan
    xylifon skrev 2008-03-14 21:39:10 följande:
    hejsan morblåbär välkommen till stan jag iporterade min karl från norsjö, men han är från bureå ursprungligen erikslid, ok, då är det ju iaf i stan, dit ska jag ju då och då
    okej!
  • madigan
    xylifon skrev 2008-03-14 21:46:19 följande:
    oj.. de är inte lätt att få en sådan men det går, jag har haft en nää.. norsjö, var inte kul, var bara dit en gång men det räckte bra det madigan, du kan ju skicka ett privat medelande med tex ditt mobilnr så ringer jag dig i veckan om en tid och ett pris?!
    Yes!
  • madigan

Min hund dog i morse 14 år gammal...min lilla äskade hund som jag haft sen hon var 8 veckor

Svar på tråden ***Skelleftetråden***