Inlägg från: madigan |Visa alla inlägg
  • madigan

***Skelleftetråden***

har varit på stan och hittade värsta brallorna till min äldsta dotter.
    Blanka lilarosa..ha ha ser ut som galabrallor.... 29.50 ...billigt och bra.

• madigan
    Mochride skrev 2008-03-25 17:31:19 följande:
    Madigan: har du nån bild på de där byxorna? Blir lite nyfiken på hur de ser ut Om jag var bättre på att sy skulle jag nog sy en massa till den kommande bebisen, nu håller jag mig till stickning istället. har just avslutat min andra tröja och letar nya projekt.
    vilka byxor?
  • madigan
    skrutteluttan74 skrev 2008-03-25 21:00:09 följande:
    Så jäkla dåligt att dom "inte orkade hämta"...Sjukt av dom..det gör ju att barnen känner sej utanför i "onödan" för att lärarna är kassa..usch och fy...tur ni inte är där längre..Härligt med fyndet,sånna gillar jag med...Visst var dotra din också 12 som min älsta ??Hur gick det med den lilla idag då "tanten" kom förbi `???
    Nä min son är 12, dottern är 10. Jo de gick väl ganska bra, men min lillgumma är så tjurig och bestämd. Hon ville inte göra allt som tanta bad om..ha ha...nu är de bara att vänta och se vad hon kommer fram till.
  • madigan

Jag får restskatt på grund av att dom drar på tok för lite skatt av mig.

• madigan

Bcsvensk:

Nä de är väl inte så länge kvar, men de känns länge. Jag jobbar
    6 dar till sen ska jag gå hemma med havandeskapspenning.

• madigan

Jag frågade på på FK om dom kunde dra mer skatt på mitt sjukbidrag, men hon trodde inte de gick.

• madigan
    Annamus skrev 2008-03-26 08:36:51 följande:
    Alltså hörni! Jag vill bara klaga lite. På mig själv dårå.Vi har ju gjort så att när lönen kommer betalar vi räkningarna och allting och sedan får vi en slant var till kläder/snask och liknande. Jag får 1000, och det är ganska mycket pengar enligt mig, detta för att jag efter min enorma viktnedgång inte hade varken underkläder, ytterkläder, vanliga kläder eller ens skor som passade min storlek. Så, jag ska alltså shoppa till mig själv varje månad, men vad tror ni pengarna GÅR till?BÄBISKLÄDER!!! ARGH! Vad ÄR det här! Är det någon som kan relatera till mitt problem? Snälla peppa mig så jag går på stan idag och bara shoppar upp min peng på MIG! Jag går själv i övernoppiga, för stora kläder medans bäbisen ser ut som en liten prinsessa!
    Gå på stan och se på henne med fina kläder och känn dig nöjd. Titta sen på dig och känn att du måste köpa nya kläder. Eller så får du ta med dig nån bekant som får hålla koll så du verkligen köper till DIG själv!
  • madigan
    maritmedm skrev 2008-03-26 08:23:27 följande:
    Det går, jag har så bett de att dra mer och då gjorde de det...
    okej
  • madigan
    Peda skrev 2008-03-26 08:49:31 följande:
    Någon som är ute efter en syskonvagn?? Här finns den snyggaste till salu! =) www.familjeliv.se/Annonser/
    Jag hade gärna köpt den, men tror att min tös är för lång för den.
    Den var väldigt fin annars. Har funderat på en Phil och Ted, men tror den är för liten åxå. Får använda den vi har eller köpa en sulky ev.
Svar på tråden ***Skelleftetråden***