Inlägg från: skrutteluttan74 |Visa alla inlägg
  • skrutteluttan74

***Skelleftetråden***

Är det ngn av er som brukar se Miami Ink ??Serien om tatuerarna ?? ...Alltså vilka grejor dom gör...helt fantastisgt duktiga är dom

• skrutteluttan74
    Kixi skrev 2008-03-09 09:40:29 följande:
    Nu har jag röstat.....hoppas ni har det bra allihop! Här är vi ju äntligen friska allihop (peppar peppar). Wille kom ju tyvärr inte iväg till Kanarieöarna som han skulle eftersom min mor fick två proppar, en i benet och en i lungan, gissa om jag varit orolig. Nu verkar det dock bättre med henne, tur att det var på "rätt" ställen. Men jag tycker synd om dem för de hade ju planerat resan sedan i höstas och verkligen sett fram emot att åka med Wille. Men det var ju tur att hon åkte in till akuten innan de for iväg till kanarieöarna för då hade hon nog inte varit vid liv idag. Hon brukar dock ha ganska bra känsla för sånt där. Hon och några kollegor skulle ju åkt med på Estonia men hon kände sig jätteolustig några dagar innan och vägrade åka och uppmanade kollegorna att inte åka. Gissa om man är glad över den "föraningen".
    Oj,va hemsgt,hoppas hon mår bra din mamma trots allt och att hon får bra medicament mot proppar ...
  • skrutteluttan74
    Soulie skrev 2008-03-09 12:38:45 följande:
    impad av dom oxå, kommer en ny serie nu med kat von d (gammal i usa dock) och dom är mkt duktigare tycker jag, 1 kille o resten tjejer som tatuerar (:
    Jopps...vi ska kolla den ikväll vid kl.19...grymt suveräna är dom
  • skrutteluttan74
    Peda skrev 2008-03-09 13:39:37 följande:
    Jopp !=) Är så sugen att göra en tredje jag.. en med mina barns namn på nåt fint vis .Synd bara det gör sååå ont!! =) Jag är hyper känslig för smärtan.
    Jag vill oxå göra ngt med kidzens namn,vi diskuterade jag och maken,han vill ha bild på skuldran...
  • skrutteluttan74
    Kixi skrev 2008-03-09 19:14:40 följande:
    vill också ha en till....men jag tror att jag ska ta och fixa till den jag har först....börjar se så trist ut...har en orm som slingrar sig neråt på ena skuldran och den börjar se grön ut så jag funderar på att göra om den till en drake...det är tatueringsprojekt nr.1...sen vill jag nog ha nåt mer också...men jag vet inte vad än....
    Du låter som oss andra tycker jag

Det var en som frågade om "Min" var en gnuggis,jag ritade den lite snabbt och visade hur jag ville ha den,så det enda han som tatuerade mej gjorde,var att "göra om ändarna" för att kunna bygga ut den så att säga...
    SAmma höst ritade mamma en egen oxå,hon dog för snart tre år sedan och jag skulle vilja ha den andra hon ritade,men vi hittar inte den bilden,så det är väl inte meningen antar jag ...
  • skrutteluttan74
    Sarah81 skrev 2008-03-09 21:22:06 följande:
    Ang tatueringar så har jag just hittat  mitt nästa motiv . Det är en kopia på en tatuering  av Doc Forest ( Han är en legend i tatuerings kretsar)..Originalet sitter på min pappa
    Coolt HAr du seriösa tankar alltså på att göra den ??
  • skrutteluttan74
    Sarah81 skrev 2008-03-10 13:36:18 följande:
    Jupp farsans tatuering är så himla fin +att om jag vill kan jag kombinera ihop den med ungarnas namn. Sen blev jag ännu mer såld då farsan berättade att doc forest gjort den..
    Jo det kan jag tro att du blev mer såld då

Nu fick jag mess från maken igen, nu var visst skeppet "inomskärs" och på väg mot hamn med bogserbåt...tragisgt,han åkte ut förra veckan ,nu får han förmodligen komma hem igen...
Svar på tråden ***Skelleftetråden***