Har bott på bjurhovda och i stockholm så jag vet exakt vad det är för områden.
Men det jag MENADE var att bjurhovda är inte lika taskigt som vallby eller råby inte att bjurhovda är som bromma, nacka m.m. Bjurhovda är faktiskt fint. Det är bättre nu än vad det var för ivarafall.
Jesspeach skrev 2008-02-27 15:13:20 följande:
Tycker du, fancydream allvarligt att Bjurhovda är likvärdigt med de områden Jambosana är ute efter:Hade jag bott i Stockholm hade jag velat mellan Kungsholmen, Bromma, Aspudden, Gärdet eller Hjorthagen om det gäller lägenhet och Solna, Sollentuna, Nacka eller Lidingö om jag bott i villa. Vad rekommenderas? Jag har INTE fel bild av Bjurhovda då jag växt upp där, samt har vänner som bor där....Det är inte ett sånt område Jambosana är ute efter!!!!! Och vet du inte vad Bromma, Nacka etc är för områden, kolla lite på
hemnet.se så får du se att det är långa vägar ifrån ifrån vad bjurhovda är för område!!! Mer likt Blåsbo...
Har bott på bjurhovda och i stockholm så jag vet exakt vad det är för områden.
Men det jag MENADE var att bjurhovda är inte lika sunkigt som vallby eller råby.. inte att bjurhovda är som bromma, nacka m.m. Bjurhovda är faktiskt fint. Det är bättre nu än vad det var för ivarafall.