Tack för allas svar! Känns väldigt skönt att ha någonstans att prata av sig då jag inte pratar med mina föräldrar om detta eller någon alls i min närhet....
Igår var han jättetyst och deppig och grät en massa i min famn. Han vad jättelessen och sa han hade förstört sitt liv. Jag sa att det ordnar sig och jag tänker inte tvinga honom till nått han inte vill...
Jag tycker verkligen synd om honom om han ska tvingas bli pappa nu, för han är verkligen en fin människa. Men han kan ju fortfarande göra det han vill i livet även om han blir pappa nu, men kan jag göra det om jag inte behåller?
Innan gick jag bara och väntade på hans klartecken för att vi skulle börja baka bebis, men visste ju såklart att han inte ville på några år. Hoppas kunde man ju göra...
Och så nu ser det ut såhär=(
Han pratar heller inte med någon om detta, för han är inställd på att jag gör abort=(
Enligt familjelivs grav.uträkning är jag i vecka 6 nu, 5+3. BF 2 november.
Han vill vi väntar iaf ett par år. Men vad spelar det för roll? om vi ändå ska ha barn? Eller har han planerat att någon annan ska bli mamma?
Just nu är jag mest kluven av alla känns det som! Kan inte gråta, kan inte vara lessen, måste ju jobba! Sitter på jobbet nu och ska köra igång strax och då kommer alla tankar flöda....
Jag måste prata med honom! Men när jag pratar med honom om det här kommer tårarna på en gång och jag blir helt stum, kan inte säga något som får honom att bli lessen. Men jag då? Ska jag vara egoistisk?
Ska jag vänta ett par tre år till och få ett barn vi vill ha tillsammans?
Jag blir ju ändå 21 i sommar, känner mig väldigt redo för barn! Men tyvärr så känner inte min fina sambo likadant=(