Vi som shoppar danska barnkläder del 9
Någon som varit på matador nyligen??
Visst har de väl mer katvig där än i webshoppen?
Tänkte ta en tur förbi där när jag ändå ska med sonen till astrid lingrens, vill klämma o kika på lite nya katvig!!
Någon som varit på matador nyligen??
Visst har de väl mer katvig där än i webshoppen?
Tänkte ta en tur förbi där när jag ändå ska med sonen till astrid lingrens, vill klämma o kika på lite nya katvig!!
OT
Usch, har precis vinkat av brorsan som åker tebax till England idag, alltid lika vemodigt även om han nu denns gång kommer tillbaka om 1 vecka... Han har ju cancer och ibland (eller jämt) är det så sorgligt...Såg att han inte ville åka men han ska "hem" och få cellgifter imorgon.
God morgon alla!
Har varit uppe ett tag men ändå...
Igår inhandlades katvig klänning och leggings, ville ha gula men det blev rosa iaf. Kanske får köpa en gul sommarsuit istället...
Någon som sett bil tröjorna på Lindex? (tror de finns i shoppen) Påminner en del om småfolk eller? Men jag köpe två iaf, lillkillen e ju biltokig.
Och varför finns det inga ida t byxor hos poppilopp? Det måste väl komma in?
Lina med Liten skrev 2008-03-06 11:31:43 följande:
ojojoj vilken söt katvig tjej!
Längtar tebax till mini bebis tiden...
kanske paket i lådan idag, en traderavinst(inte danskt) och lite nytt ida t från poppilopp, *hoppas hoppas*
Får nog springa till lådan o kika nu, posten borde ha kommit....
Åååhhh, det var paket!!!!
Haj tröja till stora sonen (5½år), han är så fin i ljusblått.
Och en flodhästbody till tjejen, jättefin MEN det är fel på den!!Ena ärmen är ca 5 cm längre och 1-2 cm bredare än den andra!Trist...