• jacao

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

jacao skrev 2008-03-24 17:44:50 följande:
    OT men frågar ändå Någon som vet hur man gör för att få in betalningsuppgifter i traderas automatiska vinnarmail???
    hittat!
  • jacao

Hur är katvigs grön/turkosa, är den fin IRL?
    Fundilerar lite på den till stora killen...Trots att jag skulle försöka mig på en shoppingfri månad

• jacao

Hur gör man för att kolla?? *trög* Skatten alltså...

• jacao

Maj bebis skrev 2008-03-26 21:40:29 följande:

Sorry att jag tjatar men är det ingen här inne som kan svara på hur nova star army byxorna är i strl??????????????
    Har ingen aning men tidigare idag var det nån som sa att de var större än jeansen ialla fall, bredare.
  • jacao
    Smileycat skrev 2008-03-26 22:23:00 följande:
    NI som har barn på dagis (om nu någon har det ), hur har ni dom klädda där?Har ni två "olika garderober" eller kör ni molo osv. där oxå?? Nyfiken på hur andra gör..
    Vi kör även de danska märkena på dagis, kanske att det finns någon speciell tröja som man är extra rädd om och låter bli att ha på där men annars används allt. Däremot brukar jag ha koll på matlistan, och tänkbara fläckar...
  • jacao

Någon som handlat på minpluddevutt?

Valde förskottsbetalning, men vill ju veta att grejjerna finns innan jag betalar, plus att jag vill ha min 30% bortdragen
    Hon borde väl maila under dagen med "rätt" uppgifter eller?

• jacao
    philmKarin skrev 2008-03-27 11:47:06 följande:
    Men nu blir jag inte klok... För en vecka sen kom jag på att jag skulle köpa en röd KIKKID frottéjacka med vita ränder men så fanns det inte nåonstans - bara vit med röda ränder. Jag antog att jag drömt.Men nu ser jag att det finns röda shorts med vita ränder Då måste det ju finnas röda jackor också eller?
    ja absolut! jag har sett röda jackor *försöker minnas var*
  • jacao
    SmillaMilla skrev 2008-03-27 12:22:05 följande:
    nu är buggan färdig. kolla in i bt.
    Det blev ju nästan oförskämt snyggt!!
    Tänk den lycklige som får strosa runt med den i sommar
  • jacao
    Buttelina skrev 2008-03-27 13:36:40 följande:
    den översta!! den nedertsa är också fin men jag tycker inte om de röda kantbanden
    [/citat]

Ja, nr 1 är nog favoriten...

Lina med Liten skrev 2008-03-27 13:37:42 följande:
    [citat]
    Jag hade köpt nr 2 men det är nog mest för att Thea har så mycket grönt...
    Men samtidigt gillar jag nr 2, lillasyster har ju en sån fast i rosa så då kan de ju matcha

Eller så tar man båda! Fast då blir det ju två gula tröjor... vilka problem Och alla tre går ju bara inte... eller?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9