Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Butte--- du som har ett gudomligt minne Flört
    Fått för mig att jag vill en gaaaammal tröja Katvigs gröna miniappleprint t-shirt el tröja så snubblas det över en sån (troligtvis på T då) så ha gärna mig i åtanke
    Fiiina de va i Kik Kid dressarna  
    Vill ha en grön till prinsen men verkar ju absolut inte vara hans modell då han är jättelång nacke-gren men knappt har ngr ben Fundersam

terezita skrev 2008-03-05 00:34:48 följande:
    gonatt på dig med... nu ger jag mig oxå, orkade bara läsa ikapp 20 sidor innan jag gav upp... klenis!!
    Underbara lillkillen i Kik Kid!!!
    Sweet dreams!
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-03-05 00:50:42 följande:
    Ok vad bra
    Tackar
    80 men måste vika upp dem
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-03-05 00:56:49 följande:
    hehe vilka dvärg ben gulliga lilla skatten ja då funkar nog tyvärr inte kik kiden
    hihi ja , alla byxor är för långa
    Han verkar få sin fars propotioner - jag har toklånga ben och det är inte lätt att shoppa då heller Fundersam

Men dressen är ju såååå fin!! *surar*
    Får bli nåt annat då...
  • Fantastiska Skatt

Fast å andra sidan hans farmor e en riktig hejjare på att sy om plagg ...  *fnular*

• Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-03-05 01:07:34 följande:
    hehe ja du kan ju köpa en strl 92 och ta av mudden, klippa av benet en 30cm ca och sy på mudden igen
    *asg* ja men vad gör man inte - har inte barnet rätt propotioner till plagget får man väl ordna så plagget får rätt propotioner till barnet   plättlätt
  • Fantastiska Skatt
    svischan skrev 2008-03-05 13:08:23 följande:
    Hej! Någon som handlat från Gnuttis? Jag hittar bara molos grårutiga leggings där, men frakten är juh på 69 kr! Tror ni man kan förhandla om fraktpriset lite?
    jag uppfattar texten som att det är en fast fraktkostnad på 69:- när man best. möbler
    vid brev/paket tillkommer fraktkostn. beroende på vikt... Maila dem och fråga
  • Fantastiska Skatt
    Lina med Liten skrev 2008-03-05 17:06:40 följande:
    Phu vad kallt det va ute.... fick värma mig m lite shopping
    Åååhh FIIIN hopping, hjälpte br amot kylan förstår jag
    Sitter precis och ska beställa hipposar (på sambons inrådan Förvånad)  men är osäker på stl på byxorna, ser de ut  att vara lika långa som leggingsen? hur är mudden, så den sitter tajt och inte hasar ner över foten eller lite slappare??

Många frågor
  • Fantastiska Skatt
    Lina med Liten skrev 2008-03-05 17:18:55 följande:
    Jag tycker nog att de verkar lika långa som leggingsen... Mudden e rätt tajt... Kan Byta på Thea om du orkar vänta
    *väntar snällt*
  • Fantastiska Skatt
    Angelinah skrev 2008-03-05 17:18:41 följande:
    Tbax från posten Ååååå va fiiiiina!!! Dom måste Thea prova!!
    Väntar massa fina bilder!!
  • Fantastiska Skatt
    Fantastiska Skatt skrev 2008-03-05 17:21:40 följande:
    Väntar massa fina bilder!!
    ah sena jag då... massa härliga vår ränder
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9