Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Angelinah skrev 2008-03-26 17:21:31 följande:
    Tror du guuud såååå svååååårt!!!
    rååååååååsa!!! *pretty in pink*
  • Fantastiska Skatt
    Lina med Liten skrev 2008-03-26 17:22:54 följande:
    orange e mitt standardsvar på allt
    rååsa, always rååååsa
  • Fantastiska Skatt
    Angelinah skrev 2008-03-26 17:25:14 följande:
    Gahhhh!! bortser från ditt svar då "ska färga håret... vilken färg ska jag ta""Lina"   Orange åfkårs...  
    haha Just då skulle jag INTE fråga Lina
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2008-03-26 17:27:25 följande:
    Håller med skatten! ALLTID RÅÅÅSA!!!!
    Angelinah --- 2-1
  • Fantastiska Skatt
    Angelinah skrev 2008-03-26 17:31:37 följande:
    ja, tänkte om de kanske e skoj med orange gentemot den råååsa sufletten... kanske trist med suflett o åkpåse i samma färg... eller...
    Jag tycker rosa är himlans tjusigt, men om man nu ska se det estetiskt så blir det bättre balans med orange. Måste t om jag erkänna

Fast jag röstar ff rååååsa
  • Fantastiska Skatt
    Angelinah skrev 2008-03-26 17:38:45 följande:
    Å jag e väldans estetisk
    Då ska du nog gå på orange, hade jag nog själv gjort. Annars får du ta en av varje så du kan variera efter humör

Buggan va väl inte komplett när den skickades? Är den det nu? Bortsett fr åkpåse då?
  • Fantastiska Skatt

Lina --- var köpte du katvig suiten? Finns den i ngn shop m fraktfritt mån tro?

• Fantastiska Skatt
    Lina med Liten skrev 2008-03-26 17:52:45 följande:
    PRECIS!!! Äntligen ngn osm håller m mig!!
    men jag e ju blind, kollade på eleraff men hittade inte. Hur mkt växtmån har hon i den? Oliwer e ju bara 2cm längre men lit erundare
  • Fantastiska Skatt

fôrgrômmade onge - ryckte datorkabeln...

Lina med Liten skrev 2008-03-26 18:08:27 följande:
    tryck på den rosa/vita så ligger alla där
    såg det tillslut
    ok kanske ska satsa på 86 till Oliwer då *rultis*
    Zvartaliljan skrev 2008-03-26 18:13:09 följande:
    Måste vänta en vecka på resultatet av vad bilderna visade...men de märkte ju att Maia var livrädd för o kissa! Hon väntade verkligen tills de praktiskt taget tryckte på blåsan som var stor som en boll efter de fyllt den med kontrastvätska. Hon är ju sån hemma.....kniper igen o till slut bara ställer sig o skriker när det börjar rinna. Så något fel måste det ju vara...för det ska ju inte göra ont o kissa hela tiden. Eller så kanske det inte gör det längre men hon minns känslan sen alla urinvägsinfektioner så hon fortsätter knipa ändå...Hon låg iaf där på britsen i 20 minuter o knep innan de till slut fick henne till att kissa. Så det lugnande hann ju avta och därför fick de hålla i henne så hårt
    det skär verkligen i hjärtat Gråter Hoppas hoppas de hittar vad som är fel så hon blir bra SNART!! Stackars lilla Maia. Kram till er båda från oss!

Måste äta, hörs senare!
  • Fantastiska Skatt
    Angelinah skrev 2008-03-27 22:15:48 följande:
    Gahhhh!! nu säger gubben att han vill riva en vägg i köket och bygga bardel   jädra bygge!!!
    det tar aldrig slut när man väl satt igång
    Buttelina skrev 2008-03-27 22:16:24 följande:
    det är så skönt när dom sover 1 gång. lillebror vaknar ca 7-8 på morgonen och sen sover han middag 11-14.30 och sen somnar han kl 8 på kvällen perfekt
    Oj! Skatten sover ff två ggr/dag fast kortare pass.
    Men vi har ääääntligen lyckats få han i säng tidigare på kvällen, innan va d en pärs att få han att somna innan midnatt *tokunge*

Hej förresten
    Hur är d här då? Själv e man helt mör i hövve efter denna dag å inte har man hopat nå heller.....

Tjolla--- shoppingförbudet hävt nu?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9