Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Hej! Alla klädduktiga. Jag behöver ett shoppingtips. Min lilla har pops skaljacka från i höstas i ljusatse puderrosa. Men behöver en snygg mössa till. Har ni något tips på en lagommössa nu??

• mortillsju
    jojoa75 skrev 2008-04-04 15:30:16 följande:
    Katvigs rosavitrandiga o blårosa randiga passar jättefint till oxå!
    Och den tror jag faktiskt finns i min barnbutik om jag inte minns fel. Jag måste in dit.....och då blir det alltid dyrt Så mycket fint man bara MÅSTE ha!
  • mortillsju
    svischan skrev 2008-04-04 21:25:08 följande:
    Den lilaprickiga klänningen var kanonfin! Hittade den på emmamai.dk, men köper helst bara från sverige. Den skulle nog kunna passa henne... får leta vidare på svenska webbsidor. Tack för tipset, har du mycket nannou, och funkar de efter många tvättningar?Minirodini är coola, men de känns inte "Manda"... 
    Jag brukar använda Nanoou till pyjamasar, vilket i min familj är lika med täta tvättningar. Vår bruna klänning med cirklar (med tillhörande byxor medsmå prickar) samt ljusrosa splaschklänning (dem tillhörande byxor) är faktikst kanonfina fortfarande. Jag är supernöjd med deras kläder!
  • mortillsju
    isold2003 skrev 2008-04-04 21:31:09 följande:
    Ja de Nanoouplagg jag har är jättefina efter mkt användning men jag har bara enfärgat och en edna cirkeltröja som är nyinköpt.
    Mina med mönster på har hållt i både färg och är fortfarande sådär mjuka och sköna efter massor av tvättar. Så jag är nöjd, som du!
  • mortillsju
    svischan skrev 2008-04-04 21:44:03 följande:
    mortillsju: ska lägga detta på minnet, får se vad som shoppas hem... annars finns juh altid Molo, måste juh finnas något mer i vårkollektionen som bara måste bo här!!
    *skratt* Härligt när man hittar så mycket fint! Jag såg på din sida att din dottar hade mycket fint. Ni går en härligt färgglad sommar till mötes!!

Tyvärr kan jag inte tipsa om så många märken. MOLO är ju lite speciellt i sitt uttryck. Jag har sett mycket fint från Molo på luckylittleme dock. De har ju även Mini a Ture som är ett lite annorlunda men fint märke tycker jag!!
  • mortillsju

Hej alla klädduktiga!

Ej sikke lej hade en sån fin rödrutig blus och klänning. Är det någon som sett dessa i någon webbutik??

• mortillsju
    majo78 skrev 2008-04-11 17:59:10 följande:
    De är verkligen superfina! Ärmarna ser dock ut att kunna vara något trånga, men jag vet inte... Och den från Lindex är ju också fin! Men Ej Sikke Lej är i en klass för sig tycker jag
    Jag håller med dig. Ej sikke lej är verkilgen underbara och välarbetade kläder. Men en och anna miss gör de tyvärr i mönsterkonstruktionen.

Tänker främst på halsvidden på förra sommarens sötaste klänning med nuttymönster. Så trång i halsen. Frågan är nu om ärmarna här har samma problem.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9